فونیکسریمکسبهتام

رفع مشکل تاکسی داران مجنی نیازمند عنایت مسئولان است

عصر خودرو- امام جمعه مجن با اشاره به لزوم رفع مشکل تاکسیداران این شهر در رابطه به افزایش سهمیه کرایه پایانه مسافربری، گفت:رفع مشکل این قشر با پایانه های مسافربری نیازمند همت مسئولان است.

رفع مشکل تاکسی داران مجنی نیازمند عنایت مسئولان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، حجت الاسلام علی جناتی صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات بخش بسطام و به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود، ضمن تشریح وضعیت نابسامان تاکسی داران مجنی، ابراز داشت: مسئولان برای ساماندهی امورات این قشر اقدام به تاسیس پایانه و شرکت های مسافربری کردند که امروز این پایانه ها خود به مشکلی برای تاکسیداران و همچنین مسافران بدل شده اند که در این بین مسئولان حمل و نقل و پایانه ها، فرمانداری و نهادهای ذی ربط می بایست مشکلات را بررسی کنند.

    وی افزود: امروز تاکسیداران مجنی برای حضور در پایانه ها می بایست مبلغ دوهزار و 500تومان را به ازای هر توقف بپردازند و این درحالی است که کرایه فاصله 25کیلومتری طی شده شان در هر بار سفر به شاهرود تنها هشت هزار تومان محاسبه می شود و این بدان معناست که تاکسیداران مجنی باید هر بار بیش از یک سوم کرایه خود را به پایانه ها بپزدازند که در طول روز، هفته و ماه رقمی در خور توجه می شود.

    امام جمعه مجن همچنین خواستار رسیدگی و تجهیز سردخانه دوهزار تنی مجن شد و گفت: خوشبختانه با نگاه ویژه مسئولان و سهامداران مجنی سردخانه این شهر سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت و امیدواریم افزایش تناژ این مجموعه و ارتقاء آن مورد عنایت مسئولان قرار گیرد چرا که این سردخانه می تواند برای اشتغال زایی جوانان مجنی موثر باشد.

    شوراهای اداری با هدف رفع مشکل مردم برگزار شوند

    امام جمعه بسطام نیز در این نشست ضمن اشاره به لزوم برگزاری مستمر و مداوم جلسات شورای اداری در بخش ها و شهرهای شهرستان شاهرود، گفت: شوراهای اداری بخش ها فرصتی غنیمت برای بررسی هرچه بهتر و کارشناسانه موضوعات جوامع محلی است.

    حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب با اشاره به نگاه ویژه فرمانداری ویژه شاهرود به مقوله شوراهای اداری، ابراز داشت: شوراهای اداری در صورتی که از حالت گزارش دادن صرف بیرون آیند و راهبردی و کارآمد برگزار شوند، می توانند در رفع مشکلات مردم تاثیر بسزایی داشته باشند.

    وی افزود: مردم نیازمند پیگیری رفع مشکلاتشان و به نوعی چشم انتظار نگاه خوب مسئولان به رفع موانع در بخش های مختلف زندگی شان اعم از اقتصاد، کار، اشتغال، ازدواج و ... هستند از سوی دیگر باید گفت در دین مبین اسلام نیز گره گشایی از کار مردم همواره تاکید شده است.

    امام جمعه بسطام همچنین درباره مشکلات بخش بسطام، توضیح داد: استاندار سمنان در سفری که به این بخش داشتند قول های مساعدی را برای رفع مشکلات بسطام ارائه دادند اما ما معتقد هستیم که بدون پیگیری درونی مسئولان بخشی و شهرستانی به تحقق مطالبات مردم نزدیک نخواهیم شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط