فونیکسریمکسبهتام

استقرار شش دستگاه آمبولانس با ۳۰ تکنیسین اورژانس در روز قدس درتهران

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از ارائه خدمات ویژه درمانی توسط تکنیسین های اورژانس در مراسم راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: شش دستگاه آمبولانس به همراه ۳۰ تکنیسین اورژانس در این روز در مسیرهای مختلف مستقر می شوند.

استقرار شش دستگاه آمبولانس با ۳۰ تکنیسین اورژانس در روز قدس درتهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، حسن عباسی افزود: تکنیسین های اورژانس تهران همچون سال های گذشته با استقرار در مسیرهای مختلف راهپیمایی خدمات امدادی و درمانی به شرکت کنندگان ارائه می کند.
    وی خاطرنشان کرد: در مراسم راهپیمایی روز جمعه نیز 30 تکنیسین اورژانس اعم از پزشک، پرستار و تکنیسین فوریت های پزشکی به همراه شش آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو خودروی فرماندهی خدمات درمانی به نیازمندان شرکت کننده در راهپیمایی ارائه می کنند.
    مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: استقرار تکنیسین های اورژانس از ساعت 9:30 دقیقه در اطراف دانشگاه تهران و مسیرهای پر ازدحام راهپیمایی خواهد بود.
    وی از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی خواست تا مانند سالهای گذشته با ماموران اورژانس همکاری لازم داشته باشند و در مشاهده هر گونه حادثه ای مراتب را به سامانه 115 و یا تکنیسین های اورژانس مستقر در محل اطلاع دهند.
    مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه از ساعت 10:30 دقیقه در مسیرهای 9 گانه به سمت دانشگاه تهران برگزار می شود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط