فونیکسریمکسبهتام

در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد

از تصادفات مرگبار در جاده‌ها تا آتش‌سوزی در جنگل‌‌های کرمان

عصر خودرو- در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر تصادفات مرگبار در جاده‌ها وقوع آتش‌سوزی در جنگل بخش هنزای کرمان سبب بروز حادثه شد.

از تصادفات مرگبار در جاده‌ها تا آتش‌سوزی در جنگل‌‌های کرمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سید مصطفی مرتضوی  در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته که نیروهای امدادی در آن به نجات جان حادثه‌دیدگان پرداختند، اظهار داشت: ساعت 8 صبح امروز وقوع حادثه در اطراف کوهستان‌های زنجان و حوالی کیلومتر 60 جاده زنجان- درام سبب آسیب دیدن 6 نفر شد که نیروهای امدادی با اقدام به موقع جان همه حادثه دیدگان را از مرگ نجات دادند.

    وی افزود: انحراف سواری پراید از جاده و برخورد آن با مانع نیز 7:30 صبح امروز در کیلومتر 44 جاده سرچم به اردبیل سبب حادثه دیدن 5 مسافر شد. همچنین برخورد کامیونت با نیسان صبح امروز در جاده قدیم تهران به حسن‌آباد حادثه آفرید که در طی آن 2 مسافر مصدوم شدند.

    سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: واژگونی سواری پژو پارس در کیلومتر 10 آذربایجان غربی- خوی ساعت 23:50 شب گذشته برای 3 مسافر حادثه آفرید و واژگونی پژو 405 نیز در کیلومتر 23 محور آبادان- ماهشهر در همین ساعت سبب حادثه دیدن 2 مسافر و مصدومیت آنها شد.

    مرتضوی در پایان به حادثه آتش‌سوزی جنگل و مراتع در کیلومتر 10 محور رابر- جیرفت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این حادثه ساعت 17:41 روز گذشته در بخش هنزا کرمان به وقوع پیوسته که خوشبختانه کسی در این آتش‌سوزی دچار آسیب نشده و نیروهای امدادی هلال‌احمر جهت اطفای حریف با سایر دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را به عمل آوردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط