فونیکسریمکسبهتام

گوشه چشمی به‌ هاوال ملانی H۲

تجمل کراس‌اووری

عصر خودرو- در بین شاسی‌بلند‌های ‌هاوال که در لیست واردات عظیم خودرو قرار دارند، H۲ که با نام ملانی هم شناخته می‌شود، کوچک‌ترین آنهاست‌.

تجمل کراس‌اووری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، از لحاظ طراحی بیرونی و درون کابین‌، H2 نسبتا ساده اما چشم‌نواز بوده و در بعضی جاها از المان‌های اسپرت در طراحی آن استفاده شده‌.
    از لحاظ ابعاد هم H2 با داشتن طول‌، عرض و ارتفاع به ترتیب 4335‌،  1814 و 1695‌میلی‌متر به همراه فاصله بین دو محور 2560 میلی‌متر یک کراس‌اوور جمع و جور بوده و کوچک‌تر ازخودروهایی همچون جک S5 و چری تیگو 5 است‌. H2 از پیشرانه‌ای مشترک با برادر بزرگ‌ترش‌ هاوال H6 بهره می‌برد که این پیشرانه 1.5 لیتری به کمک توربو شارژر نصب شده روی خود قابلیت تولید حداکثر قدرت 148 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 210 نیوتن‌متر بین 2200 تا 4500 دور در دقیقه را دارد ‌که این پیشرانه می‌تواند با مصرف 8.2 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر طی مدت زمان 12.9 ثانیه‌ هاوال H2 را به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسانده و تا حدود 190 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد. ضمن اینکه ملانی H2 با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا چهار چرخ عرضه می‌شود‌.
    مهم‌ترین امکانات رفاهی‌ هاوال H2 شامل کیلس استارتر‌، سانروف‌، تهویه مطبوع اتوماتیک دو‌کاناله‌، سنسور نور‌، سنسور باران‌، کروز کنترل‌، دوربین دنده عقب‌، دی‌لایت و‌... می‌شود ضمن اینکه از نظر ایمنی هم با  داشتن ترمز‌های چهار چرخ دیسکی (‌دیسک‌های جلو از نوع خنک‌شونده‌) مجهز به سیستم‌های ABS و EBD‌، 6 ایربگ دو‌مرحله‌ای و پشت سری‌های فعال‌شونده صندلی‌های جلو در سطحی بسیار خوب قرار دارد‌.
    قیمت اعلام شده برای ملانی H2 از سوی عظیم خودرو 92 میلیون و 400 هزار تومان بوده که در سری اول با احتساب تخفیف 23 درصدی 71 میلیون و 148 هزار تومان به دست مشتری می‌رسد که در مجموع قیمتی رقابتی بوده و می‌تواند در صورت ارائه پشتیبانی و خدمات مناسب به رقیبی قدر برای کراس‌اوور‌های هموطنش تبدیل شود‌.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو