فونیکسریمکسبهتام

دستگیری باند سارقان محتویات خودرو در خرم آباد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری چهار نفر اعضای یک باند سرقت محتویات خودرو در این شهرستان ،خبر داد.

دستگیری باند سارقان محتویات خودرو در خرم آباد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی، گفت: با تلاش ماموران آگاهی خرم آباد ، باند سارقان سابقه دار محتویات خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
    وی افزود: اعضای باند در بازجویی های به عمل آمده به 21 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف که تاکنون پنج فقره از آنها کشف شد.
    فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه اعضای باند، از افراد سابقه دار سرقت محتویات خودرو می باشند ، افزود:در این راستا یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.
    نجفی یادآورشد: بیشتر سرقت های باند مذکور، از خودروهای پژو ، پراید و پیکان با ترفندهای خاص بوده است.

    ***کشف برنج قاچاق در دوره چگنی
    جانشین فرمانده انتظامی استان، از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال در شهرستان دوره چگنی خبر داد.
    به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی احمدی تبار گفت: ماموران پاسگاه انتظامی چنار شهرستان دوره چگنی برابر اخبار واصله مبنی بر حمل مقادیر زیادی کالای قاچاق توسط خودروهای عبوری، بلافاصله باهماهنگی مقام قضائی با اجرای تور ایست و بازرسی ، یک دستگاه خودرو کامیون را توقیف کردند.
    وی در ادامه افزود: ماموران در بازرسی خودرو توقیفی ، مقدار 15 تن برنج قاچاق خارجی بارگیری شده از بنادر جنوب را کشف و یک نفرمتهم را دستگیر کردند.
    جانشین انتظامی استان لرستان با اشاره به این که کارشناسان مربوطه ازرش محموله کشف شده را، یک میلیارد و 50 میلیون ریال اعلام کردند، گفت: متهم با پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شد.
    ***توقیف پژو با 14 میلیون ریال خلافی در دورود
    فرمانده انتظامی شهرستان دورود، از توقیف یکدستگاه خودرو سواری روآ با 14میلیون ریال خلافی پرداخت نشده، خبر داد.
    به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هدایت الله حسنوند، گفت: ماموران پلیس راهور دورود با انجام گشت ترافیکی در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی یکدستگاه خودرو سواری روآ با خلافی 14میلیون ریال را توقیف کردند.
    فرمانده انتظامی دورود افزود: خودرو توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.
    وی با اشاره به اینکه بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری می شود ، گفت: برخورد با رانندگان خودروهایی که در سطح شهر با ایجاد آلودگی صوتی ، سرعت غیر مجاز ، تخلفات حادثه ساز و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث به هم خوردن نظم ترافیکی شوند در دستور کار پلیس قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو