فونیکسریمکسبهتام

کلاه ایمنی اسپیکر «وایرلس»می شود

عصر خودرو- استفاده از کلاه ایمنی هنگام دوچرخه سواری، اسکی، موتورسواری و... یک نیاز ضروری است ولی ازآنجا که این کلاه، استفاده از هدفون را برای گوش دادن به موسیقی محدود می‌کند، بسیاری از این موضوع گلایه‌مند هستند.

کلاه ایمنی اسپیکر «وایرلس»می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران ،  تاکنون فعالان عرصه فناوری برای حل این مشکل تلاش‌هایی داشته‌اند و هدفون‌های کوچک و کاربردی گوناگونی ارائه داده‌اند ولی گجتی به نام Domio را که همچون برچسب روی کلاه ایمنی می‌چسبد ، شاید بتوان بهترین نمونه موجود دانست.
    این برچسب بر سطح خارجی کلاه ایمنی می‌چسبد و با استفاده از تکنولوژی میکروویبراسیون(micro-vibration)، آن را به اتاق اکو تبدیل می‌کند تا کاربر بتواند موسیقی را با بهترین کیفیت گوش کند بدون اینکه سیم‌های هدفون برای وی دست و پاگیر شود. به بیان دیگر می‌توان گفت این گجت، کلاه ایمنی را به یک اسپیکر وایرلس تبدیل می‌کند.

    با کمک این گجت کوچک، کاربر می‌تواند بدون دخالت دست، صدای موزیک را کم و زیاد کرده یا آهنگ را عوض کند و همچنین براحتی صدای محیط را بشنود و صدای بلند موسیقی، سبب حواس پرتی وی و وقوع حادثه نشود.هر Domioدرست مانند دوربین‌های کوچک می‌تواند به سطح کلاه ایمنی بچسبد و در مواقع ضروری آن را جدا کرد و به سایر سطوح صاف چسباند.

    Domioازطریق بلوتوث 0/4 با وسایل دیجیتال اندرویدی و iOS کار می‌کند و باتری هزار و 600میلی آمپری آن را می‌توان از طریق USB شارژ کرد و با هربار شارژ کامل تا 7ساعت کار می‌کند. قاب ضد آب IPX5 این گجت کوچک مقدار جزئی بر وزن آن افزوده است و اپلیکیشن همراه این گجت نیز به کاربر اجازه می‌دهد با اندازه‌گیری و سنجش صدا، بهترین کیفیت ممکن موسیقی را دریافت کند.

    Domio درحال حاضر با بهای 49دلار پیش فروش می‌شود و اگر همه چیز بخوبی پیش برود پیش‌بینی می‌شود این گجت در پاییز امسال با بهایی بالاتر راهی بازارهای جهانی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط