فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان خبر داد:

سرویس دهی رایگان ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در شب های قدر

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در شبهای قدر، ایاب و ذهاب شهروندان را به سمت گلستان شهدا انجام می دهد.

سرویس دهی رایگان ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در شب های قدر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، محمدعلی احمدی گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته ناوگان اتوبوسرانی اصفهان همزمان با لیالی قدر و با هدف سهولت تردد و راحتی دسترسی‌ و جابه جایی مؤمنان شرکت‌کننده در مراسم این شب‌ها به ارائه خدمات رایگان به آنها می پردازد و  به زائرین گلستان شهدا جهت برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی سرویس دهی ویژه ارائه می دهند.

    وی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با 250 دستگاه اتوبوس، ایاب و ذهاب شهروندان را  از نقاط و میادین مرکزی به سمت گلستان شهدا انجام می دهد.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان با اشاره به اینکه این سرویس دهی رایگان است تصریح کرد: این تعداد اتوبوس درون شهری از 20 نقطه مرکزی شهر از جمله میادین شهدا، احمدآباد، خوراسگان، جمهوری اسلامی، آزادی و خیابان های امام خمینی، قائمیه، آتشگاه، نصرآباد، کهندژ، جوی آباد ، سپاهان شهر، بلوار کشاورز و ملک شهر و کلیه مسیرهای اتوبوس تندرو شهری تردد می نماید.

    وی با تاکید بر این که تا آخرین نفر باقی مانده از مراسم احیا در شب‌های قدر مشغول خدمات‌رسانی به نمازگزاران و شرکت‌کنندگان در مراسم هستیم، افزود: خدمات رسانی اتوبوس ها در لیالی قدر از ساعت 22 آغاز و تا سحر و زمانی که مسافری وجود داشته باشد، ادامه خواهد یافت.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان از شهروندانی که با وسیله نقلیه شخصی به مساجد مراجعه می‌کنند خواست تا از پارک خودرو در محل‌های پیش‌بینی شده برای توقف اتوبوس‌های سازمان جداً خودداری کنند تا برای جابه‌جایی اتوبوس‌ها مشکلی پیش نیاید.

    احمدی با اشاره به فعالیت ناوگان اتوبوسرانی برای سرویس دهی به شهروندان در شب های قدر ماه مبارک رمضان گفت: در روزهای پنجم، هفتم و نهم تیرماه  این ناوگان هیچ گونه تغییری در ساعات کار خود اعمال نمی کند و مانند سایر روزها از 6 صبح آماده خدمت رسانی به مردم است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو