فونیکسریمکسبهتام

قائم‌مقام آریا دیزل در گفت و گو با «عصرخودرو»:

هرگاه در کشور شاهد ثبات در رفتارهای سیاسی باشیم اقتصاد هم پیشرفت می‌کند

عصر خودرو- فضای کسب‌وکار در کشور ما متأسفانه وابستگی شدیدی به اوضاع سیاسی داخلی و خارجی دارد. هرگاه کشور شاهد ثبات در رفتارهای سیاسی داخلی و یا بهبود روابط خارجی بوده اقتصاد به‌طور مؤثری روبه‌پیشرفت بوده است.

هرگاه در کشور شاهد ثبات در رفتارهای سیاسی باشیم اقتصاد هم پیشرفت می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷:۰۰

    قائم‌مقام آریا دیزل بابیان این مطلب به خبرنگار «عصرخودرو» گفت: به نظر می‌رسد با توافق ایران با کشورهای 5+1   این امید برای فعالان اقتصادی داخلی و خارجی پدید آمده که اقتصاد ایران دارای ثبات کافی بوده و ریسک سرمایه‌گذاری در ایران بالا نیست و در صورت ادامه این وضعیت قطعاً اوضاع اقتصاد و کسب‌وکار کشور بهبود خواهد یافت.
    مهدی نیازی در ارتباط مدت‌زمان لازم برای بهبود فضای کسب‌وکار نیز گفت: در کشور ما سهم حمل‌ونقل جاده‌ای به‌واسطه توسعه‌نیافتگی خطوط ریلی و نبودن رودخانه‌های داخلی قابل تردد با کشتی ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به این دلیل که بخش بسیار زیادی از نیازهای کالایی کشور از مبادی خارجی و از مسیر بندرها شمالی و جنوبی کشور تأمین می‌شود. به همین دلیل با افزایش واردات کشور ، حجم حمل کالا در ناوگان تجاری کشور نیز افزایش خواهد یافت که این خود عامل مؤثری در افزایش درآمد شاغلان این صنعت و ایجاد تقاضاهای جدید برای خرید کامیون‌های تجاری است که این موضوع یقیناً موجب بهبود اوضاع اقتصادی شرکت‌های تأمین‌کننده کامیون‌های تجاری می‌شود.
    وی در انتها نیز درباره وضعیت کامیون‌های چینی در بازار نیز بابیان اینکه حضور محصولات چینی در ایران به‌قدری با این صنعت و اقتصاد کشور عجین شده است که حتی با حضور برندهای اروپایی نیز حضور آن‌ها کمرنگ نخواهد شد گفت: در طی سالهای گذشته و طی مدت تحریم‌ها همکاری شرکت‌های چینی با صنعت حمل‌ونقل کشور نشان داده که این شرکت‌ها نیز کم‌کم به اهمیت بسیار زیاد کیفیت محصولات و ارائه خدمات پس از فروش واقف شده‌اند. به‌عنوان‌مثال در کامیون‌های C&C مشتری از سطح رفاه بسیار زیادی نسبت به برندهای رقیب برخوردار بوده و ازنظر کیفیت نیز به گواه متخصصان کیفیت فنی بسیار مطلوبی را دارد. به همین دلیل من اعتقاددارم آینده کامیون‌های چینی در بازار ایران آینده مناسب بوده و به دلیل قیمت پایین‌تر از برندهای اروپایی در صورت داشتن کیفیت قابل‌قبول برای خریداران از بازار مناسبی در کشور برخوردار خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو