فونیکسریمکسبهتام

رئیس بنیاد مستضعفان:

تونل البرز را نمی‌توانیم دو ساله تحویل دهیم

عصر خودرو- رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه قطعه دو بیشترین تونل‌های آزادراه تهران شمال را دارد گفت: تونل البرز را نمی‌توانیم دو ساله تحویل دهیم

تونل البرز را نمی‌توانیم دو ساله تحویل دهیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، محمد سعیدی کیا در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران شمال اظهار داشت: اراده مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان برای ساخت آزادراه تهران شمال وجود دارد.

    وی افزود: آزادراه تهران شمال تبلور توان فنی و مهندسی داخل کشور است .

    سعیدی کیا ادامه داد: تصمیم گیری های سریع در بین مدیران باعث شده که این پروژه به تاخیر نیفتد و پیشرفت فیزیکی قابل توجه و قابل قبولی داشته باشد.

    وی با اشاره به برگزاری مناقصه تونل البرز گفت: خوشبختانه استقبال قابل توجهی از سوی پیمانکاران داخلی و خارجی برای حضور در این مناقصه شد و چندین شرکت بین المللی معتبر در این مناقصه حضور داشتند.

    وی با بیان اینکه مهمترین بخش قطعه دو همان تونل البرز است، اظهار داشت: در حال حاضر مسیر شرقی تونل البرز در حال ساخت است و پس از یک سال می‌تواند زیر بار ترافیک برود.

    وی تاکید کرد: به طور قطع نمی‌توان تونل شش هزار متری البرز را دو ساله تحویل داد.

    همچنین خواجه دلویی معاون بنیاد مستضعفان گفت: در فاینانس چنینی که بانک تجارت آن را تضمین کرده بود، این بانک از وزارت راه طلب‌کار است از سوی دیگر بانک تجارت هم بدهی به دولت دارد بنابراین می‌توان بدهی وزارت راه و شهرسازی به بانک تجارت و بدهی بانک تجارت به دولت را تهاتر کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط