فونیکسریمکسبهتام

عمده‌ترین واژگونی‌ها در آزادراه‌ها رخ می‌دهد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه عمده‌ترین واژگونی‌ها در آزادراه‌ها رخ می‌دهد، از آغاز طرح تابستانی پلیس راه همزمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان خبر داد.

عمده‌ترین واژگونی‌ها در آزادراه‌ها رخ می‌دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا عزیزی منطقه همدان، با بیان اینکه این طرح از نیمه تیرماه آغاز می‌شود و تا اوایل مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: اجرای این طرح را تقریبا 400 نفر از نیروهای پلیس راهور پوشش می‌دهند.

    وی با بیان اینکه همزمان با اجرای این طرح نیروهای تجهیز شده 36 ساعت خدمت و فقط 12 ساعت استراحت خواهند داشت، عنوان کرد: پرسنل پلیس راهور تا کنون در اجرای مُرّ قانون کجدار و مریز رفتار کرده است که با اجرای این طرح جریمه واقعی برای متخلفان اعمال شده و اجرای دقیق قانون عملی مدنظر قرار خواهد گرفت.

    عزیزی به ضرورت اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: با توجه به ازدیاد مسافرت‌ها پس از پایان یافتن ماه مبارک رمضان، این طرح در راستای کنترل تردد وسایط نقیله، ایمنی سفر مسافران و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان انجام می‌گیرد.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین تصادفات جاده‌ای به علت عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان سواری‌ها انجام می‌گیرد بنابراین کنترل سرعت این رانندگان و برخورد با متخلفان حادثه‌ساز از رویکردهای اصلی پلیس راهور خواهد بود.

    وی با بیان اینکه عمده‌ترین واژگونی‌ها در آزادراه‌ها رخ می‌دهد، اظهار کرد: بیشترین واژگونی‌ها در آزادراه‌ها و جاده‌های همدان- ملایر و همدان- اراک و به علت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان حادث شده است.

    رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه واژگونی‌ عمده‌ترین علت تصادفات جاده‌ای استان قلمداد می‌شود، تصریح کرد: طی رایزنی‌های صورت گرفته با اداره راه‌وشهرسازی مناطق حادثه‌خیز استان قبل از اجرای طرح تابستانی پلیس راه رفع خطر خواهند شد.

    عزیزی با بیان اینکه در تابستان سال گذشته 120 نفر از هموطنان در جاده‌های این استان جان خود را از دست داده‌اند، تاکید کرد: اگر مردم توصیه‌های اولیه پلیس راه را نصب‌العین خویش کنند هیچ‌گاه شاهد حوادث دلخراشی در جاده‌های استان نخواهیم بود.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان باید توجه داشته باشند که انجام هیچ ماموریت و فعالیتی به سلامتی انسان ارجحیت ندارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو