فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد:

توقیف ۱۰۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف در اسدآباد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف ۱۰۰ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس در این شهرستان خبر داد.

توقیف ۱۰۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف در اسدآباد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ اسماعیل جمشیدی اظهار داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود، یگان های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود طی هفته گذشته به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

    وی افزود: در راستای اجرای اینگونه طرح ها، پلیس به توفیقات و کشفیات چشمگیری از جمله کشف مواد مخدر و موتورسیکلت مسروقه، دستگیری معتادان تابلو و خرده فروش و سارق و جلبی، جمع آوری اقلام ضدفرهنگی و تجهیزات ممنوعه وهمچنین توقیف وسائط نقلیه مزاحم و متخلف دست یافت.

    وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر جمع آوری تعداد چشمگیری اقلام ضد فرهنگی وممنوعه، مقدار250 گرم انواع موادمخدر و 4 هزار و 370 نخ انواع سیگار قاچاق و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تعداد 100 دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط