فونیکسریمکسبهتام

رشد ۳ برابری فروش رنو فرانسه به ایران در اردیبهشت ۹۵

عصر خودرو- فروش رنو فرانسه به ایران در پنجمین ماه سال جاری میلادی(برابر با اردیبهشت ۹۵) با رشد حدود ۳ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۷ هزار و ۳۸۴ دستگاه رسید.

رشد ۳ برابری فروش رنو فرانسه به ایران در اردیبهشت ۹۵
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد در پنجمین ماه سال جاری میلادی 7384 دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است.

    فروش رنو فرانسه به ایران در می 2016 برابر با اردیبهشت 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 195 درصدی داشته است. فروش رنو به ایران در می 2015 تنها 2500 دستگاه اعلام شده بود.

    فروش رنو به ایران در می امسال نسبت به ماه قبل از آن نیز تقریبا دو برابر شده است. در آوریل امسال 3550 دستگاه از محصولات رنو به ایران فروخته شده بود.

    بر اساس این گزارش در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی که توافق هسته ای به اجرا گذاشته شده در مجموع 25 هزار و 474 دستگاه از محصولات رنو در ایران مونتاژ شده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 352 درصدی داشته است.

    در 5 ماهه نخست سال 2015 بالغ بر 5 هزار و 630 دستگاه از محصولات رنو در ایران تولید شده بود.

    پیش از سال 2013 که تحریم ها علیه ایران وضع نشده بود این شرکت ماهانه به طور متوسط 10 هزار دستگاه از محصولات خود را به بازار ایران عرضه می کرد که از سال 2013 و در پی وضع تحریم ها این رقم به حدود 3 هزار دستگاه در ماه کاهش یافت.

    فروش این شرکت فرانسوی به ایران از اواسط سال 2015 صعودی شده است.

    خودروی لوگان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ایران است که با نام ال90 و به‌صورت سی‌کی‌دی در این کشور مونتاژ می‌شود.

    بر اساس این گزارش در مجموع 12ماهه سال میلادی گذشته 51هزار و 500 دستگاه از محصولات رنو به ایران صادر شده است که این رقم نسبت به سال قبل از آن رشد 56درصدی داشته است. رنو در سال 2014 بالغ بر 33هزار دستگاه محصول تولیدی خود را به ایران فروخته بود.

    رنو در سال 2013 بالغ‌ بر 39هزار و 600 دستگاه خودرو به ایران صادر کرده بود. این شرکت در سال 2012 نیز 100هزار و 783 دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو