فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان:

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در همدان نیازمند همکاری بانک‌ها است

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان گفت: پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در همدان نیازمند همکاری بانک‌ها است.

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در همدان نیازمند همکاری بانک‌ها است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، مهرداد خورشیدوند تاکید کرد: در اجرایی کردن پرداخت الکترونیکی AFC و AVL در تاکسیرانی نیازمند حمایت مالی بانک های عامل هستیم.

    وی با بیان اینکه در زمینه الکترونیکی کردن پرداخت های تاکسیرانی و پرداخت های الکترونیکی AFC و AVL با مشکل مالی مواجهیم، گفت: این مقوله در حوزه اجرایی نیازمند همکاری بانک های عامل است تا کمترین بار مالی بر دوش راننده باشد.

    خورشیدوند با بیان اینکه در حوزه اتوبوسرانی پرداخت های الکترونیک به صورت BOT اجرا شده و تاکسیرانی نیز به دنبال اجرای این روش است، گفت: کیف پول الکترونیک نیز از موارد مورد مطالعه است تا مردم به جای چند کارت پرداخت، پرداخت های خود را با یک کارت انجام دهند.

    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان از تلاش برای سرمایه گذاری کلان در حوزه تاکسیرانی در خصوص پرداخت الکترونیک با توجه به حجم عظیم تاکسی ها سخن گفت و افزود: مشکلات سازمان تاکسیرانی در اجرایی کردن پرداخت الکترونیک بسیار فراتر از اتوبوسرانی بوده و نیازمند سرمایه گذاری کلان است.

    وی گفت: پرداختی ها در تاکسیرانی در مقایسه با اتوبوسرانی که جمعا 200 دستگاه با نرخ کرایه ثابت دارد، متفاوت است.

    وی در ادامه با بیان اینکه از تعداد 3424 دستگاه تاکسی فعال در سطح شهر حدود 270 دستگاه تاکسی ون و مابقی تاکسی 4 نفره است، گفت: این تعداد دستگاه تاکسی در 92 خط مشغول فعالیت هستند.

    خورشیدوند با بیان اینکه تاکسی های بیسیم 1828، 1820 و 1833 نیز زیر نظر سازمان تاکسیرانی خدمات رسانی می کنند، گفت: تاکسی بیسیم 1820 مخصوص بانوان است.

    وی با اشاره به اینکه روزانه حدود 400 هزار سفر درون شهری در شهر همدان با تاکسی انجام می شود، افزود: از تعداد 3424 دستگاه تاکسی فعال، بیش از 2000 دستگاه وارد میدان امام خمینی واقع در مرکز شهر می شوند و بیشترین تراکم مربوط به 6 خیابان اصلی منتهی به میدان امام خمینی است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو