فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم مبارکه در گفتگو با «عصرخودرو»:

کیفیت خودرو های داخلی بر واردات مقدم است

عصرخودرو: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: در شرایط فعلی بحث مهم در صنعت خودرو بیش از کاهش عوارض واردات و ورود خودرو های خارجی ، کیفیت پایین محصولات تولیدی است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

کیفیت خودرو های داخلی بر واردات مقدم است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴:۰۰

    زهرا سعیدی در گفت وگوی با  اختصاصی با پایگاه خبری «عصرخودرو» درباره اجرای کاهش تدریجی عوارض واردات خودرو گفت: هر چند شاهد یک ثبات نسبی در اقتصاد کشور هستیم اما هنوز به آن ثبات اقتصادی که مدنظر است نرسیده ایم وباید به این نکته توجه داشت در شرایط فعلی بحث مهم در صنعت خودرو بیش از کاهش عوارض واردات و ورود خودرو های خارجی ، کیفیت پایین محصولات تولیدی است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

    نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به رکود حاکم در کشور نیاز است که نسخه  اقتصادی مقاومتی اجرایی شود  و یکی از مصادیق اجرای آن مدیریت و کنترل واردات و ارتقای کیفیت است. که باید این مهم در صنعت خودرو کشور نیز دیده شود.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر باید بر افزایش تولید داخل تمرکز کردتا واردات خودرو، گفت: مدیران و مسئولان صنعت خودرو باید برتولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب متمرکز شوند تا بتوان از این طریق به بازار های رقابتی دست یافت.

    سعیدی با تاکید برنگاه علمی به صنعت خودرو تصریح کرد: با نگاه علمی به صنعت خودرو کیفیت را می توان به سطحی رساند  که با رقبای خود در دنیا رقابت کنیم.

    نماینده مردم مبارکه در مجلس در پاسخ به این سوال که ما قانون ارتقای کیفیت را داریم چرا به طور کامل اجرا نمی شود؟ افزود: باید بر قانون هایی که به تصویب می رسد نظارت دقیق داشت تا به اهدافی که مورد نظر در این قانون ها در نظر گرفته شده رسید. نمایندگان در مجلس دهم تلاش خواهند کرد بیش از قانونگذاری نگاه ویژه به اجرا داشته باشند.

    نماینده مردم مبارکه در باره قیمت گذاری خودرو ها نیز گفت: در قیمت گذاری خودرو باید نقاط قوت و ضعف آن در نظر گرفته شود  تا هردو طرف هم تولید کننده و هم مصرف کننده از قیمتی که تعیین می شود ،سود ببرند. باید توجه داشت که با تعیین قیمت  دستوری نمی توان راه به جایی برد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو