فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی و فنی شهرداری زنجان:

پارکینگ سعدی زنجان طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد

عصر خودرو- معاون عمرانی و فنی شهرداری زنجان گفت: پارکینگ سعدی زنجان طی دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پارکینگ سعدی زنجان طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سعید عباسی به وضعیت پارکینگ سعدی در پشت سینما قدس سابق شهر زنجان اشاره کرد و افزود: بعد از یک دهه وقفه عملیات اجرایی ساخت پارکینگ میدان انقلاب شهر زنجان از سر گرفته شد.

    وی اظهار کرد: در حال حاضر شهروندان زنجانی با مشکلات جدی درزمینه ترافیک شهری مواجه هستند و نبود پارکینگ مناسب و استاندارد در سطح شهر زنجان به مشکلات و چالش‌های ترافیکی در این شهر افزوده است.

    معاون عمرانی و فنی شهرداری زنجان به تاریخچه ساخت پارکینگ میدان انقلاب شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: کلنگ ساخت این پروژه در دهه 80 به زمین زده شده است.

    عباسی بابیان اینکه پروژه پارکینگ سعدی زنجان طی دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در حال حاضر روزانه بیش از پنج هزار و 500 خودرو در سطح شهر زنجان تردد می‌کند که با احداث این پارکینگ مشکل ترافیکی زنجان در حد قابل قبولی برطرف خواهد شد.

    معاون عمرانی و فنی شهرداری زنجان یادآور شد: امروزه با توجه به روند رو به رشد تعداد خودروها در شهر زنجان و افزایش مشکلات ترافیکی، پارکینگ‌های فعلی موجود در سطح شهر زنجان به لحاظ ظرفیت جوابگو نیستند.

    عباسی گفت: در حال حاضر شهر زنجان نیازمند ساخت چندین پارکینگ در مناطق پرتردد است که برای تحقق این امر مشارکت بخش خصوصی بسیار ضروری است.

    وی بابیان اینکه ساخت پارکینگ استاندارد از مطالبات شهروندان زنجانی از دو دهه گذشته است، ادامه داد: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی صورت گرفته درزمینه ساخت پارکینگ در سطح شهر زنجان متأسفانه هنوز این امر محقق نشده است و تأخیر در ساخت پارکینگ مشکلاتی را در شهر ایجاد کرده است.

    معاون عمرانی و فنی شهرداری زنجان بر لزوم ساخت پارکینگ دلجویی در زینبیه شرقی، پارکینگ شهدا در دروازه ارک و پارکینگ سعدی در پشت سینما قدس تأکید کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو