فونیکسریمکسبهتام

تصادفات در همدان ۷ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: آمار تصادفات سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳، هفت درصد کاهش داشته است.

تصادفات در همدان ۷ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی‌احسان‌ صالح در خصوص آمار تصادفات ناشی از حوادث رانندگی نوروز امسال نسبت به مشابه سال گذشته اظهار کرد: در حوزه برون‌شهری شهرستان همدان در نوروز امسال 27 نفر و در جاده روستایی یک نفر فوتی گزارش شده است در حالی که امسال فوتی درون‌شهری نداشته‌ایم.

    وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته میزان فوتی درون‌شهری چهار نفر، 22 نفر برون‌شهری و یک نفر در جاده روستایی فوتی داشته‌ایم که نشان می‌دهد به طور کلی امسال آمار تصادفات در سال 95 نسبت به سال 94، 3.7 درصد رشد داشته است.

    مدیرکل پزشکی قانونی همدان در خصوص مقایسه کلی استان‌ها از نظر تعداد متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در سال 93 برحسب جمعیت گفت: در این مقایسه استان همدان رتبه یازدهم را کسب کرده و برحسب هر صدهزار نفر جمعیت استان، 28.1 نفر فوتی ناشی از تصادفات را داشته است.

    وی خاطرنشان کرد: استان‌های سمنان با 42.3 مرکزی با 33.9 و سیستان و بلوچستان با 31.9 نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی رتبه‌های اول تا سوم را برحسب هر صد هزار جمعیت کسب کرده‌‌اند و دارای بیشترین تصادفات بوده‌اند.

    صالح در خصوص فوت‌های ناشی از تصادفات برحسب محل معاینه تصریح کرد: آمار تصادفات سال 93 نسبت به 92 به میزان 6.7 درصد افزایش یافته و آمار تصادفات سال 94 نسبت به سال 93، هفت درصد کاهش داشته است.

    وی یادآور شد: 310 مورد فوت ناشی از تصادفات در شهرستان همدان در سال 93 اتفاق افتاده که در سال گذشته این آمار به 293 نفر رسیده که کاهش منفی 5.4 درصدی فوت تصادفات سال گذشته مشهود است.

    مدیرکل پزشکی قانونی همدان در مورد آمار تصادفات استان بر حسب محل تصادفات تصریح کرد: در سال 94 تصادف درون‌شهری 78 نفر، برون‌شهری 374 نفر و راه‌های روستایی 13 نفر در مجموع 465 نفر بوده است.

    وی با بیان اینکه آمار تصادفات درون‌شهری سال 93 نسبت به سال 92 به میزان 9 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: آمار تصادفات برون‌شهری سال 93 نسبت به سال 92 نیز 12 درصد افزایش داشته است.

    صالح افزود: آمار تصادفات برون‌شهری 10 ماهه سال 94 نسبت به سال 93 به میزان 4.5 درصد کاهش یافته و آمار تصادفات خاکی و روستایی سال 94 نسبت به سال 93 به میزان 2.6 درصد کاهش دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو