فونیکسریمکسبهتام

با عرضه نسل هفتم سدان محبوب خود

تویوتا ۳۵ سال حضور کمری را در آمریکا جشن گرفت

عصر خودرو: تویوتا در حال جشن گرفتن سی و پنجمین سال حضور کمری در بازار آمریکا است. کمری، پرفروش ترین خودروی سواری در آمریکا طی ۱۴ سال متوالی بوده است.

تویوتا ۳۵ سال حضور کمری را در آمریکا جشن گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶:۰۰
  • تویوتا 35 سال حضور کمری را در آمریکا جشن گرفت
  • تویوتا 35 سال حضور کمری را در آمریکا جشن گرفت
  • تویوتا 35 سال حضور کمری را در آمریکا جشن گرفت

به گزارش عصرخودرو به نقل از دیجیتال ترندز، هفتمین نسل این سدان محبوب و خاطره انگیز برای مدل 2017 دارای قابلیتهای استاندارد بیشتر در کنار یک سری بروز رسانی های جدید است.

تریم  XLEو XSE اکنون به همراه سیستم صوتیو مولتی مدیا Entrune و اپلیکیشن نویگیشن متصل و سیستم صوتی JBL عرضه می‌شود. XLE، XSE چهار سیلندر و هیبریدی XLE همچنین به طور استاندارد با شارژر وایرلس Qi برای گوشی هوشمند عرضه می‌شوند. 

موتورهای موجود شامل یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با 178 اسب بخار قدرت و یک موتور 3.5 لیتری V6 با 268 اسب بخار قدرت هستند.

پیشرانه کمری هیبریدی تلفیقی از موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری آتکینسون سایکل و  یک موتور الکتریکی با گشتاور بالا است که در کل با هم 200 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

کمری هیبریدی میتواند بین موتورهای برقی و بنزینی سوئیچ کند یا در هر زمان از هر دو آنها با هم استفاده کند. انتظار می‌رود این خودرو در شهر 32 مایل در هر گالن و در مسافت‌های بین شهری 42 مایل در هر گالن را بپیماید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط