فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت سایپادیزل خبر داد؛

بازگشت رونق به بازار خودروهای تجاری در نیمه دوم امسال

تأسیس شرکت های مالی بازرگانی با شرکای خارجی

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت سایپادیزل ابراز امیدواری کرد با رشد اقتصادی کشور، بازار خودروهای سنگین، در نیمه دوم امسال از حالت رکود خارج شود.

بازگشت رونق به بازار خودروهای تجاری در نیمه دوم امسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، زعفر تنهاپور در سخنان خود در همایش سراسری نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سایپادیزل تأکید کرد: طبق اعلام صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، رشد اقتصاد ایران در سال جاری میلادی، بین 3 تا 5 درصد خواهد بود که با تحقق این امر، شاهد بازگشت رونق به بازار خودروهای سنگین خواهیم بود.

    مدیرعامل شرکت سایپادیزل با تاکید بر الزام مشتری مداری توسط نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش این شرکت اظهار داشت: انتظار می رود در دوران رکود بازار، با تلاش بیشتر و توجه به سیستم های نوین فروش و جذب مشتریان ویژه، سهم فروش سایپادیزل از طریق نمایندگی های فروش افزایش یابد.

    وی با اشاره به توجه ویژه شرکت سایپادیزل به توسعه سبد محصولات خود در سال جاری خاطرنشان کرد: سایپادیزل جزو معدود خودروسازان تجاری کشور است که در تمامی رده های کامیونت و کامیون های باری، کمپرسی و کشنده در چند سال اخیر، محصولات متعددی را تولید و به بازار عرضه نموده است.

    مدیرعامل سایپادیزل همچنین از تولید کامیون های جدید اروپایی و غیر اروپایی در سال جاری خبر داد و گفت: محصولات جدید ما از شرکت های ولوو، رنو، دانگ فنگ و فوتون است که در رده ها و کاربری های مختلف، در سال جاری به بازار ایران معرفی می شود. ضمن اینکه، تلاشمان در انتخاب محصولات چینی، کیفیت بالا و اخذ استانداردهای روز برای این نوع از کامیون هاست.

    تنهاپور در ادامه با اشاره به تغییر شرایط بازار در 18 ماه اخیر، ایجاد جذابیت برای مشتری را، راه حلی مناسب برای خروج از رکود فعلی دانست و یادآور شد: یکی از راهکارها، ارائه تسهیلات مناسب به مشتری است که سعی داریم با تأسیس شرکت های مالی و بازرگانی مشترک با شرکای تجاری خود، در چارچوب ارائه تسهیلات بلند مدت به مشتریان سایپادیزل، شرایط خرید محصول را برای مشتری سهل نماییم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو