فونیکسریمکسبهتام

افزایش فروش شرکت خودروسازی اُپل

عصر خودرو- فروش شرکت خودروسازی اُپل در آلمان در ماه می ۲۶ درصد افزایش یافت.

افزایش فروش شرکت خودروسازی اُپل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نیوزویل، فروش شرکت خودروسازی اُپل در آلمان در ماه می نسبت به دوره مشابه سال قبل در مجموع با 26 درصد(4400 دستگاه) افزایش به 21 هزار و 260 دستگاه رسید.

    این رشد بیش از دو برابر نرخ رشد بازار خودروهای سواری آلمان در این ماه است.

    فروش خودروهای سواری اپل در پنج ماه نخست 2016 تقریبا 103 هزار دستگاه بوده که 15 درصد(حدود 13 هزار و 250 دستگاه) نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد. این افزایش نیز دو برابر رشد بازار خودروهای سواری آلمان بوده است.

    سهم بازار اپل در پنج ماه اول سال جاری میلادی در کل 0.5 درصد افزایش یافته و به 7.4 درصد برسد.

    یورگن کلر مدیر فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش اپل گفت: مطمئن هستم که مدلهای جدید ما باعث افزایش بیشتر فروش شرکت خواهند شد، به ویژه با توجه به این حقیقت که مدل جدید اپل Mokka X برای سفارش در آلمان در دسترس است.

    نسخه کنونی اپل موکا در ماه می 40 درصد افزایش فروش را تجربه کرده و باعث این انتظار شده که نسل بعدی آن یعنی Mokka X باعث تقویت سهم اپل در بازار اس یو وی ها خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط