فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

تصادفا ت فوتی درون شهری در زنجان ۲۵ درصد کاهش دارد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی درون شهری طی دو ماه سالجاری در استان زنجان خبر داد.

تصادفا ت فوتی درون شهری در زنجان ۲۵ درصد کاهش دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ رمضان آفریدون از کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی درون  شهری طی دو ماه سال جاری در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: طی سال گذشته در همین بازه زمانی چهار نفر فوت شدند که این تعداد طی سالجاری به سه نفر رسید که از این تعداد دو نفر عابر پیاده و یک نفر هم موتورسوار بوده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی 306 فقره تصادف جرحی در درون‌شهری زنجان رخ‌داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش و تعداد مصدومین هم 360 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش دارد.

    آفریدون تأکید کرد: علت بیشتر تصادفات درون شهری طی دو ماه سال جاری در استان زنجان توجه نداشتن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم  و تغییر ناگهانی مسیر بوده است.

    وی افزود: طی این بازه زمانی در زمینه تصادفات جرحی بیش از 50 درصد از تصادفات را موتورسواران مقصر بودند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: موتورسواران به علت اینکه از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند بیشترین تصادفات  فوتی درون‌شهری را به خود اختصاص می‌دهند.

    آفریدون با بیان اینکه متأسفانه عابران پیاده به‌جای عبور از پیاده‌روها از سواره‌روها تردد می‌کنند که این خود تصادفات را تشدید می‌کند، افزود:  همچنین رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه می‌کنند و این  امر عامل مهم در وقوع تصادف است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو