فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد:

توقیف ۹۵۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کبودراهنگ

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از توقیف ۹۵۰دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اجرای طرح های انتظامی از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

توقیف ۹۵۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کبودراهنگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمد علی محمدی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کبودراهنگ در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده، دستگیری مجرمان و متهمان و نا امن کردن محیط برای آنان طرح های متعددی به اجرا در آمد.

    وی افزود: همچنین طرح برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف و رانندگانی که با عدم رعایت قوانین جان خود و شهروندان را به خطر می اندازند به عنوان یکی از اولویت های امسال به صورت مداوم  اجرا می شود.

    سرهنگ محمدی گفت: با کوشش عوامل انتظامی شهرستان در دو ماه و نیم گذشته تعداد 728دستگاه موتورسیکلت و 223دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کبود راهنگ بیان داشت: انتظامی شهرستان علاوه بر برخورد با رانندگان متخلف، در حوزه آموزش همگانی در جوامع هدف شامل مساجد، مدارس، ادارات، اصناف با برگزاری کلاس های مختلف سعی در ارتقای فرهنگ اقشار مختلف در این حوزه داشته و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با نصب انواع بنر هشدارهای پلیسی و تهیه بروشور در افزایش دانش و فرهنگ مردم اقدام کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط