فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ علی اسمعیل‌پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی پلیس آذربایجان شرقی برای ماه رمضان

عصر خودرو- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی از آمادگی پلیس استان با اجرای تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی برای استقبال از ماه ضیافت الهی خبر داد.

تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی پلیس آذربایجان شرقی برای ماه رمضان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی اسمعیل‌پور دوشنبه با اعلام این خبر گفت: نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با آمادگی کامل تمهیدات ویژه و طرح های انتظامی و ترافیکی را در ماه رمضان به مرحله اجرا می گذارد.

    وی افزود: پلیس راه و راهور استان در ماه مبارک رمضان با آماده باش کامل در ساعات اوج ترافیک و بخصوص زمان افطار در تلاش خواهند بود با ساماندهی عبور و مرور و روان سازی ترافیک از وقوع گره های ترافیکی و حوادث رانندگی پیشگیری کند و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور و احترام به حقوق اجتماعی، از عجله و شتاب در رانندگی و تردد های غیر ضروری به ویژه در زمان افطار، خودداری کرده و با خدمتگزاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی استان همکاری لازم را داشته باشند.

    این مقام انتظامی تاکید کرد: برای برقراری امنیت روانی روزه‌داران با تخلفات رانندگان بشدت برخورد خواهد شد و کسانی‌که خودرو را برای خود حریم دانسته و نسبت به شکستن حرمت ماه رمضان اقدام کنند خودرو آنان توقیف خواهد شد.

    وی در ادامه به طرح ها و تمهیدات پلیس امنیت عمومی استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته، واحدهای پذیرایی و خدماتی که به ارائه خدمات و پذیرایی از شهروندان اقدام می‌نمایند باید به توصیه‌های پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان و مواردی که از طریق واحدهای صنفی به آنان ابلاغ شده توجه ویژه داشته باشند.

    اسمعیل پور افزود: پلیس استان در ماه مبارک رمضان با روزه خواری در ملاء عام، قاطعانه برخورد می کند و با راه‌اندازی گشت‌های ویژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در ملا عام و به خصوص در تفرجگاه ها، بوستان‌ها و مناطق ییلاقی برخورد خواهد کرد.

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در ادامه اعلام داشت: تمام واحدهای صنفی مسافرپذیر براساس طرح زمان‌بندی فعالیت ابلاغی از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی، ملزم به فعالیت بوده، ضمن اینکه رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه‌خواری الزامی است، در صورت تخلف با واحد صنفی برخورد خواهد شد.

    وی ادامه داد: پلیس آگاهی آذربایجان شرقی نیز با تمهیدات ویژه با گسترش نیرو در شب‌های قدر، روز جهانی قدس و روز عید فطر و همچنین خدمت رسانی شایسته و در خور شأن به شهروندان قانون مدار اقدام خواهد کرد.

    اسمعیل‌پور در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره‌مندی بندگان پرهیزگار خداوند از فیوضات ماه مبارک رمضان از شهروندان خواست موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را از طریق تلفن 197 به دفتر نظارت همگانی بازرسی پلیس آذربایجان شرقی ارائه دهند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو