فونیکسریمکسبهتام

در نخستین همایش مسوولیت پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی اعطا شد

نشان برترین گروه‌ اقتصادی برای گروه صنعتی ایران خودرو

عصر خودرو- نخستین همایش مسوولیت پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی با حضور شهردار تهران و جمعی از مسوولان شهری ، کشوری و فعالان حوزه اقتصادی هفته گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

نشان برترین گروه‌ اقتصادی برای گروه صنعتی ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، در این همایش گروه صنعتی ایران خودرو با ارایه مدل پنج محوری مسوولیت اجتماعی حضور داشت و نشان برتر گروه‌های اقتصادی را از آن خود کرد. این مدل بر محورهای جامعه، رهبری،‌ بازار و صنعت، محیط زیست و کارکنان تاکید دارد. غرفه گروه صنعتی ایران خودرو نیز  با نماد حمایت از یوزپلنگ ایرانی و حضور فعال حامیان زمین، موسسه اکسی‍ژن و اجرای نمایش در حیطه موضوعات مرتبط با مسوولیت‌های اجتماعی، توزیع کتاب‌های داستان با موضوعات کارتونی خودرویی، ارایه فرم ارزیابی فعالیت‌های گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه مسوولیت پذیری اجتماعی پربازدید بود.

    شهردار تهران در مراسم اختتامیه همایش گفت:کشور پیش از نیاز به توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نیازمند توسعه اجتماعی است.وی افزود:همیشه حرف از توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی زده ایم اما هرگز از توسعه اجتماعی سخنی نگفته ایم . قالیباف تاکید کرد:این توسعه اجتماعی باید از بطن و درون جامعه آغاز شود و شروع آن نیز نیازمند فرهنگ سازی است. وی در ادامه گفت: ما، در شهرداری تهران اول وعده می دهیم که برای این مسوولیت اجتماعی، چوب لای چرخ فعالان این عرصه نگذاریم و در کنار آن تا جایی که در توان داریم، در این زمینه کمک کنیم. قالیباف تاکید کرد:جایی که ما را به موفقیت می رساند، اقتصاد مردمی است تا زندگی را یک کل یک پارچه ببیند و همه با هم این کار را انجام دهیم. وی در ادامه گفت:راهی جز این برای پیشرفت کشور نداریم که مردم را در این بستر قرار دهیم تا به صورت جدی در این حرکت حضور داشته باشند.

    در روز دوم پنل های تخصصی این همایش در حوزه مسوولیت پذیری اجتماعی بنگاه های اقتصادی با حضور استادان و متخصصان این حوزه برگزار شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو