فونیکسریمکسبهتام

تراکم بار خروج زائران از حرم مطهر و مدیریت و حضور صددرصدی پلیس راهور

عصر خودرو- جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حضور صددرصدی مأموران پلیس برای تسهیل در تردد زائران تا عادی شدن بار ترافیک معابر اطراف حرم مطهر حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: برای حضور زائران و شهروندان در نمازجمعه تهران نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

تراکم بار خروج زائران از حرم مطهر و مدیریت و حضور صددرصدی پلیس راهور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با توجه به پایان مراسم رسمی بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغاز بار خروج زائران از مراسم اظهار داشت: هم‌اکنون بار خروج زائران از حرم مطهر حضرت امام(ره) آغاز شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش‌بینی می‌شود که تراکم بار خروج با مدیریت کامل مأموران پلیس راهور بدون مشکل خاصی انجام شود.

    جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این مطلب که مأموران پلیس راهور با آمادگی صددرصد تا عادی شدن بار ترافیکی معابر، در محل حضور فعال دارند، اعلام کرد: در پارکینگ‌های دهگانه‌ای که برای استقرار اتوبوس زائران استان‌ها اختصاص یافته، مسیرهای خروج نیز تعبیه شده تا بار خروج وسایل نقلیه استانها با هم تداخل نداشته باشد.

    وی گفت: برای تسهیل در تردد زائران، محدودیت وسایل نقلیه سنگین اعمال می‌شود؛ محدودیت جزئی در معابر نداریم و فقط در محدوده عوارضی، اجازه دور زدن به خودروها را نخواهیم داد و در محلی بعد از عوارضی می‌توانند خودروها مسیر را دور بزنند.

    این مقام ارشد راهور تهران بزرگ با توجه به برگزاری مراسم نماز جمعه در دانشگاه تهران اعلام کرد: برای شرکت باشکوه شهروندان و زائران در نماز جمعه تهران و تسهیل در تردد آنها، پیش‌بینی‌های لازم شده است؛ ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی نمازگزاران آمادگی کامل را دارد و پلیس راهور در طول مسیر حضور فعال دارد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو