فونیکسریمکسبهتام

آیا این تصویر پانامرا ۲۰۱۷ است؟

عصر خودرو- یک تصویر با وضوح پایین که ظاهرا از بروشور فروش شرکت پورشه منتشر شده، پیش نمایش زودهنگامی از پانامرا ۲۰۱۷ را در اختیار دوستداران این برند قرار داده است.

آیا این تصویر پانامرا ۲۰۱۷ است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷:۰۰

    به گزارش عصرخودرو به نقل از اتوگاید، این تصویر نشان میدهد که نسل دوم پانامرا دارای دچار یک تکامل محتاطانه در طراحی شده است.

    در نمای جلو یک سری تغییرات جزئی ظاهری دیده می‌شود ولی پورشه نمای عقب گوژپشت مانند مدل کنونی را تغییر داده و یک حالت D شکل دارای شیب زیاد را که یادآور 911 افسانه ای است جایگزین آن کرده است. هنوز تصویری از نمای عقب پانامرا 2017 منتشر نشده است.

    ما در حال حاضر می‌دانیم که پانامرا بعدی یک کنسول وسط بسیار شیک با دکمه های لمسی خواهد داشت. قسمت وسط داشبورد نیز یک نمایشگر بزرگ با وضوح بالا قرار گرفته و این سدان یک فرمان سه پره دارد که در طراحی آن از فرمان 911 الهام گرفته شده است.

    در نهایت به نظر می‌رسد پورشه در برابر درخواست‌ها برای قرار دادن کیلومترشمار دیجیتالی به سبک آئودی در پانامرا 2017 مقاومت کرده است.

    به لحاظ فنی پورشه پانامرا 2017 از یک موتور V8 توربوشارژ با دو کمپرسور که 550 اسب بخار نیروی سرکش را روانه چرخها می‌کند بهره می‌برد.

    پانامرا 2017 به رسمی در پاییز امسال در نمایشگاه خودرویی پاریس معرفی خواهد شد و انتظار میرود قبل از پایان امسال روانه بازار شود.

    این خودرو در ابتدا به صورت سدان عرضه میشود ولی پورشه تایید کرده که مدل استیشن این خودرو نیز با الهام از کانسپت توریسمو اسپرت که در سال 2012 در پاریس رونمایی شد، عرضه می‌شود.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم