فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خبر داد:

کاهش۱۱درصدی تصادفات فوتی در البرز

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی و توقیف بیش از ۶۶۰۰ خودروی متخلف از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

کاهش۱۱درصدی تصادفات فوتی در البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ همایون شریفی  اظهار کرد: طی دو ماه ابتدایی سال جاری با بهره گیری از سیستم های هوشمند و به روز مرتبط با سامانه ناجا 41 دستگاه خودروی دارای خلافی بیش از 10 میلیون ریال توقیف و 72 راننده متخلف نیز به دلیل دارا بودن سابقه بیش از 30 نمره منفی به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند.

    وی افزود: به منظور حفظ جان شهروندان در معابر، 21 راننده که دارای مشکلاتی نظیر اعتیاد بودند شناسایی و به مدت شش ماه از رانندگی محروم شدند.

    کاهش 26 درصدی تصادفات جرحی در البرز

    سرهنگ شریفی با اشاره به کاهش 26 درصدی  تصادفات جرحی و کاهش 7 درصدی تصادفات خسارتی، تصریح کرد: عمده ترین علل تصادفات، عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم بوده است.

    وی با اشاره به برخورد پلیس راهور استان با تخلفات، گفت: طی دو ماه نخست سال در مجموع در برخورد با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز، ساکن و یا انواع دیگر تخلفات بوده اند رشد 2 درصدی را شاهد بودیم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: پلیس راهور البرز در راستای برقراری انضباط اجتماعی - ترافیکی و با هدف تسهیل در عبور و مرور و برخورد با موتورسواران و رانندگان متخلف طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در سطح استان اجرایی کرد.

    کاهش 7 درصدی توقیف موتورسیکلت در البرز

    وی در ادامه  افزود: در ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری  بیش از شش هزار و 640 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد توقیف خودرو و 7 درصد توقیف موتورسیکلت کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در پایان گفت: خوشبختانه با اقدامات ویژه و زحمات شبانه روزی مأموران پلیس راهور و دقت بیشتر رانندگان در رعایت قوانین و توصیه های ایمنی میزان تصادفات فوتی در دوماه اول سال 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو