فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی جهرم:

۳۰ درصد از مسافرت‌های درون‌شهری جهرم با اتوبوس است

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی جهرم گفت: ۳۰ درصد از مسافرت‌های درون‌شهری جهرم به‌وسیله اتوبوس انجام می‌شود.

۳۰ درصد از مسافرت‌های درون‌شهری جهرم با اتوبوس است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سعید مصلی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام اتوبوس‌های جهرم مجهز به دستگاه جی‌پی‌اس و کارت‌بلیت است، اظهار داشت: سازمان اتوبوس‌رانی جهرم با کمک این دستگاه هر از دو دقیقه اطلاعات هر اتوبوس را دریافت می‌کند و 30 درصد از مسافرت‌های درون‌شهری جهرم از طریق اتوبوس انجام می‌شود.

    وی بابیان اینکه سازمان اتوبوس‌رانی تا مساحت 25 کیلومتری اطراف جهرم خدمات ارائه می‌دهد، افزود: 43 اتوبوس و شش مینی‌بوس در جهرم در راستای جابه‌جایی مسافران فعالیت می‌کند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی جهرم، از توزیع 5 هزار کارت‌شارژ بلیت بین مردم خبر داد و بیان داشت: ازجمله مزایای این کارت، تسریع در دریافت و پرداخت پول و خدمات‌رسانی، امنیت و کنترل گردش مالی در شبکه حمل‌ونقل، مدیریت هوشمند حمل‌ونقل شهری، نداشتن مشکلات تبادل پول خرد، صرفه‌جویی در وقت و زمان و غیره است.

    مصلی‌نژاد با اشاره به خدمات این سازمان به رانندگان اتوبوس‌ها و شهروندان، گفت: ساخت مجموعه باس‌واش در محوطه سازمان با اعتبار 500 میلیون ریال، رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و خط‌کشی‌ها با اعتبار 5 میلیون تومان، دادن یک جفت لاستیک به بهره‌برداران خطوط شهری به‌صورت سالانه، پرداخت بیمه شخص ثالث از 20 درصد تا 100 درصد، ازجمله خدمات صورت گرفته توسط این سازمان است.

    وی از دیگر اقدامات این سازمان را پرداخت یارانه غیرنقدی به بهره‌برداران خطوط شهری تا سقف 2 میلیون و 500 هزار تومان، نصب سیستم نوبت‌دهی برای بهره‌برداران سرویس‌های فوق‌العاده، برگزاری جلسه و رفع مشکلات این افراد، برگزاری جشن هفته حمل‌ونقل در هرسال عنوان کرد.

    مدیرعامل اتوبوس‌رانی جهرم بابیان اینکه در سال گذشته 25 نفر از رانندگان به‌دلیل تخلف جریمه نقدی شده‌اند، تصریح کرد: در راستای حفظ صیانت رانندگان به متخلفان در دو مرحله اخطار و در صورت عدم رعایت اقدام به جریمه آنان می‌‌کنیم.

    وی با اشاره به اینکه در سال جاری اتوبوسی جریمه نشده است، بیان کرد: مردم می‌توانند برای اعلام عدم رضایت ارائه خدمات اتوبوس‌ها به 10001715 پیامک دهند یا به بازرسان ما مستقر در چهارراه بهارستان یا میدان شهدا مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو