فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد:

توقیف ۲۷ دستگاه خودرو با جریمه بیش از ۱۰ میلیون ریال در نهاوند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی نهاوند از توقیف ۲۷ دستگاه خودرو با جریمه بیش از ۱۰ میلیون ریال در نهاوند خبر داد.

توقیف ۲۷ دستگاه خودرو با جریمه بیش از ۱۰ میلیون ریال در نهاوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محسن اقبالیان گفت: اجرای طرح‌های مدون ترافیکی به‌منظور ایجاد نظم و انضباط ترافیکی پایدار و حفظ آرامش شهروندان در حوزه عبور و مرور و ترافیک طی دوماهه گذشته در دستور کار پلیس شهرستان نهاوند قرارگرفته است.

    وی بابیان اینکه این طرح طی این مدت توسط عوامل اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی به نحو مطلوب انجام‌شده است، عنوان کرد: در این طرح هدف‌گذاری برای برخورد با متخلفین و قانون‌شکنان در زمینه آیین‌نامه و قوانین راهنمایی و رانندگی یکی از اهرم‌های بسیار مؤثر در بحث برخورد با رانندگانی است که جریمه‌های معوقه بالای 10 میلیون ریال داشته‌اند.

    فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 27 دستگاه خودرو متخلف با سابقه جریمه و خلافی بالای 10 میلیون ریال در نهاوند توقیف و روانه پارکینگ شده است.

    وی بابیان اینکه این اقدام تأثیرات مثبتی در راستای کاهش تخلفات و ارتقاء سطح نظم و آرامش ترافیکی در پی داشته است، گفت: برخورد و توقیف خودروها با میزان جرائم مشخص‌شده در نهاوند همچنان ادامه دارد.

    اقبالیان گفت: پلیس برای حفظ و ارتقاء سطح امنیت و آرامش شهروندان از هیچ اقدام قانونی در برخورد با مخلان نظم و امنیت فروگذار نخواهد بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط