فونیکسریمکسبهتام

واژگونی دو خودرو در آذربایجان شرقی ۸ کشته و زخمی برجای گذاشت

عصر خودرو- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز بدنبال دو واژگونی خودرو در جاده های مواصلاتی استان، دو تن کشته و شش تن دچار مصدومیت شدند.

واژگونی دو خودرو در آذربایجان شرقی ۸ کشته و زخمی برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حبیب حسینقلی زاده گفت: صبح امروز جمعه گزارش واژگونی خودرو سواری آردی در جاده قدیم تبریز-بستان آباد، حوالی روستای اکین آباد، به اپراتوری فوریتهای پزشکی بستان آباد گزارش شد.

    وی سپس ادامه داد: با اعلام این حادثه دو پایگاه اورژانس 115، شیبلی و بستان آباد به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین های اعزامی مرگ یک تن را تائید و سه مصدوم حادثه را با اقدامات درمانی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد انتقال دادند.

    وی در ادامه از گزارش حادثه واژگونی خودرو سواری روا در جاده تبریز- آذرشهر خبر داد و گفت: این حادثه که ساعت8:30 به اپراتوری فوریتهای پزشکی آذرشهر گزارش شده، در جاده تبریز- آذرشهر مقابل پارک ایرنجی روی داد.

    وی گفت: با گزارش حادثه روی داده، تکنسینهای پایگاه های ممقان و آذرشهر به محل اعزام شدند و از مرگ کودک 18 ماهه و مصدومیت سه تن خبر دادند.

    وی افزود: مصدومین حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان آذرشهر انتقال داده شدند.

    حسینقلی زاده گفت:عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی امار بسیار بالای مصدومین و کشته ها را در بر میگیرد و در این حوادث واژگونی ها در صدر حوادث هستند و ارتباطی به نوع خودرو ندارد، که مطمئنا با رعایت موارد ایمنی و راهنمائی رانندگی، شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط