فونیکسریمکسبهتام

حجره‌دار کرجی برنده یک خودرو ام جی‌ ۳ شد

عصر خودرو- حجره‌دار کرجی در نخستین جشنواره پات ۹۵ برنده یک خودروی ام جی ۳ شد؛ این جشنواره به منظور ارج نهادن به همراهی پذیرندگان با شرکت ایران کیش و تقدیر از دارندگان کارت در انتخاب ابزارهای پذیرش موبایلی و اینترنتی این شرکت برای انجام امور خود برگزار می‌شود.

حجره‌دار کرجی برنده یک خودرو ام جی‌ ۳ شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، محسن برزگری برنده کرجی طی مراسمی که در این زمینه برگزار شد با بیان اینکه دستگاه کارت‌خوان شرکت ایران کیش را کمتر از یک سال است که در حجره مورد استفاده قرار می‌دهم گفت: وقتی برای اولین بار از طرف شرکت با من تماس گرفتند و خبر دادند که برنده یک خودروی ام جی 3 شدم در ابتدا باور نمی‌کردم و تصورم این بود که شاید یکی از دوستان قصد مزاح با من را دارد اما با تماس تلفنی که خودم با این شرکت برقرار کردم باورم شد که من برنده هستم.

     

    برزگری اظهار کرد: تراکنش من با دستگاه کارتخوان ایران کیش بین 70 تا 80 میلیون بوده و خوشحالم که توانستم برنده شرکت ایران کیش باشم.

     

    صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش نیز درخصوص ارزیابی وضعیت این شرکت در سال گذشته گفت: سال گذشته تفاوت‌های عمده‌ای را نسبت به پیش‌تر تجربه کردیم چرا که نسبت به زیر ساخت‌های شرکت مطمئن هستیم و به عنوان یک شرکت با محوریت فناوری اطلاعات و IT شرایط خوبی داریم.

     

    وی افزود: در سال گذشته با تکمیل و توسعه سرویس‌های VAS زیرساخت مناسبی را برای شرکت مهیا کردیم و امیدوارم با این کار در سال جاری موجب افزایش حجم تراکنش‌ها و ارتقای جایگاه نقش ایران کیش در بازار باشیم.

     

    مدیرعامل شرکت ایران کیش با اشاره به پسابرجام و حضور هیات‌های تجاری کشورهای مختلف در ایران گفت: ما نیز درحوزه پرداخت، ویزا و مستر و پذیرش کارت‌های بین‌المللی جلسات متعددی را انجام داده‌ایم و توافق‌هایی نیز دراین خصوص انجام شده اما باید با بانک مرکزی هم هماهنگ بود و همگام پیش رفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط