فونیکسریمکسبهتام

فروش غیر مجاز برگه سلامت غیر ممکن شد

تجهیز مراکز معاینه فنی پایتخت به سامانه سیمفای

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد مرکز معاینه فنی شهر تهران گفت: از امروز مراکز ۱۴ گانه معاینه فنی تهران به سامانه سیمفای تجهیز شدند.

تجهیز مراکز معاینه فنی پایتخت به سامانه سیمفای
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سید نواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد مرکز معاینه فنی شهر تهران  گفت: از امروز سامانه سیمفای در مراکز معاینه فنی شهر تهران راه اندازی شد و از این پس به صورت سیستمی نسبت به صدور برگه سلامت خودرو اقدام و اطلاعات به صورت یکپارچه در سیستم ثبت می شود و با در اختیار گذاشتن اطلاعات به پلیس بلافاصله نسبت به توقیف خودروهایی که معاینه فنی ندارند اقدام می شود.
     
    وی در ادامه افزود: با راه اندازی سامانه سیمفای در مراکز معاینه فنی تهران، تعداد مراکز معاینه فنی مجهز به این سامانه به 410 مرکز رسید.
     
    حسینی منش تأکید کرد: با سامانه یکپارچه سازی معاینه فنی (سیمفای) تخلفات فروش برچسب های جعلی غیر ممکن خواهد شد.
     
    وی با بیان اینکه در گذشته مراکز معاینه فنی در هر شهر و استان شخصاً نسبت به صدور برچسب اقدام می کردند، تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه از این پس به صورت متحدالشکل توسط  وزارت کشور برچسب ها طراحی، چاپ و نهایتاً در اختیار مراکز معاینه فنی در سطح کشور قرار داده می شود.
     
    مدیرعامل ستاد مرکز معاینه فنی شهر تهران با اشاره به مراجعه 600 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی و اخذ معاینه فنی 500 هزار خودرو در سال 94، افزود: از این پس برای خرید طرح ترافیک روزانه و هفتگی داشتن برگه معاینه فنی الزامی است. همچنین با راه اندازی سامانه سیمفای به صورت سیستمی و توسط دوربین ها برای خودروهایی که برگه معاینه فنی ندارند جریمه صادر خواهد شد.
     
    حسینی منش در پایان گفت: با راه اندازی سامانه سیمفای، مجدداً طرح LEZ (طرح کاهش آلودگی) در وزارت کشور به بحث گذاشته شد و با نظرات و اسلاید هایی که پلیس برای اجرای طرح در سال جاری ارائه داده است در حال پیگیری و اجرای طرح هستیم.
     
    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو