فونیکسریمکسبهتام

کشف خودرو سرقت شده در بندرانزلی در شهرستان رودسر

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی رودسر از کشف خودروی سرقت شده در بندرانزلی و دستگیری سارق آن در این شهرستان خبر داد.

کشف خودرو سرقت شده در بندرانزلی در شهرستان رودسر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ رمضانعلی پورقاسم گفت: در پی کشف یک دستگاه خودروی ماکسیما سرقتی بدون سرنشین در بخش رحیم آباد، دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران انتظامی بلافاصله اقدام به گشت زنی و طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی کردند که طبق اطلاع واصله، مشخص شد سارقان خودرو موصوف با یک دستگاه خودرو پژو پارس در شهر رحیم آباد در حال تردد هستند.
    سرهنگ پورقاسم تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از تعقیب و گریز و با استفاده از مهارت های پلیسی، ضمن ممانعت از خروج آنان از حوزه استحفاظی شهرستان، یکی از سرنشینان خودرو که قصد فرار داشت را دستگیر کردند.
    وی با اشاره به اینکه در ادامه تعقیب و گریز دو نفر دیگر از متهمان متواری و خودروی آنان در حوالی شهر کلاچای کشف شد، اظهار داشت: طبق استعلام بعمل آمده توسط پلیس آگاهی، متهم 32 ساله دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه سرقت در شهرستان اردبیل بوده است.
    وی با بیان اینکه تلاش ها برای دستگیری دو نفر دیگر از همدستان متهم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
    خودروی ماکسیمای کشف شده در 22 اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان بندرانزلی مورد سرقت واقع شده بود.

    * کشف بیش از 23 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان رودسر
    فرمانده انتظامی رودسر همچنین از دستگیری یک باند چهار نفره در پوشش خانواده و کشف مقدار 23 کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ پورقاسم همچنین گفت: ماموان انتظامی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی از ورود مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط باندی به استان مطلع شدند.
    وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران مبارزه با مواد شهرستان و استان مسئولیت رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند، افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با استفاده از شگردهای پلیسی از ورود مقداری مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی پیکان با خبر شدند.
    سرهنگ پورقاسم تصریح کرد: ماموان در ایست بازرسی چابکسر ضمن شناسایی خودرو مورد نظر آن را متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار 23 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و 850 گرم تریاک که به طرز ماهرانه در پشت صندلی عقب خودرو پیکان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.
    وی با بیان اینکه در این عملیات چهار نفر در قالب دو خانواده دو نفره دستگیر شدند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
    شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو