فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۵۵۶»

دولت قانون دونرخی شدن بنزین را با کمترین تنش اجرا کند

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که دولت باید قانون دونرخی شدن بنزین را با کمترین تنش اجرایی کند.

دولت قانون دونرخی شدن بنزین را با کمترین تنش اجرا کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، غلامرضا کاتب  با اشاره به مصوبه مجلس در قانون بودجه 95 برای دونرخی کردن قیمت بنزین گفت که دولت باید به گونه‌ای این قانون را اجرا کند که کمترین دغدغه برای مردم ایجاد شود.

    وی افزود: ما در زمان تصویب این قانون در مجلس هم گفتیم که دونرخی شدن بنزین آرامش مردم را سلب می‌کند. چرا که مردم تازه برای تنظیم امورات زندگی خود به یک آرامش نسبی رسیده بودند. ضمن اینکه دونرخی شدن بنزین می‌تواند موجب بروز فساد شود و تبعات دیگری را نیز به دنبال داشته باشد.

    نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، دونرخی شدن بنزین را موجب افزایش قاچاق سوخت عنوان و خاطرنشان کرد: دولت باید سهمیه مصرف بنزین را به قدری افزایش دهد که نگرانی و دغدغه‌ای برای مردم به وجود نیاید. در این صورت است که هم قانون را اجرا کرده و هم تنشی در جامعه ایجاد نخواهد شد.

    کاتب در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت چهار ماه برای اجرای این قانون فرصت دارد بعید است که پیش از اتمام این مهلت نسبت به دونرخی شدن قیمت بنزین اقدام کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط