فونیکسریمکسبهتام

با افزایش حجم تردد خودروها و بارش باران رخ داد؛

ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه

ترافیک در ورودی دماوند

عصر خودرو- بارش باران وافزایش حجم ترددها درشامگاه جمعه، سبب ایجاد مشکلاتی برای رانندگان در برخی محورهای شرق استان تهران شد که پلیس تلاش هایی را برای تسهیل در عبور و مرور مسافران انجام داد.

ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شامگاه جمعه برخی از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران دارای افزایش حجم ترافیک و تردد وسائل نقلیه به سمت استان های مختلف کشور بود.

    محورهای هزار، فیروزکوه و امام رضا(ع) از جمله محورهای پرتراکم در شرق استان تهران بوده که همواره و در زمان تعطیلات، حجم قابل توجهی از خودروها و وسائل نقلیه را در خود جای می دهد.

    افزایش حجم تردد وسائل نقلیه در برخی از محورهای شرق استان تهران

    با توجه به تعطیلی روز یکشنبه به مناسبت نیمه شعبان، طی روزهای اخیر حجم تردد وسائل نقلیه در محورهایی نظیر فیروزکوه و هراز افزایش چشمگیری پیدا کرده و پلیس نیز حضور مستمری در این محورها دارد.

    بر اساس تصمیم پلیس و به منظور تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در برخی از محورهای شرق استان تهران از جمله محور فیروزکوه اتخاذ شده است.

    به گفته سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران، عبور تریلر در محور فیروزکوه تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه ممنوع بوده و این تصمیم نیز به منظور تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه و مسافرین اتخاذ شده است.

    ترافیک چند کیلومتری در ورودی شهر دماوند/ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه

    از طرف دیگر بارش پراکنده باران سبب ایجاد مشکلاتی برای رانندگان و مسافرین در برخی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران شد که پلیس و نیروهای امدادی تلاش هایی را برای تسهیل در عبور و مرور مسافران انجام دادند.

    به دلیل بارش باران در روز جمعه، ترافیک چندکیلومتری در ورودی شهر دماوند و در محدوده گیلاوند اتفاق افتاد که این امر مشکلاتی را برای رانندگان و شهروندان این منطقه ایجاد کرد.

    محور فیروزکوه نیز در روز جمعه، شاهد ترافیک نیمه سنگینی بود و پلیس نیز با حضور در این محور و استفاده از دوربین های هوشمند ثبت تخلفات، بر روند اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نظارت می کرد.

    سرهنگ عبدالرضا ناظری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پلیس شرق استان تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران و رانندگان از ظرفیت های خود استفاده می کند.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: طی روزهای اخیر برخی محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه اعمال شد که این محدودیت ها نیز با هدف تسهیل در رفت و آمد مسافران وضع گردید.

    وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی روز نیمه شعبان، شاهد افزایش حجم تردد در برخی از محورهای مواصلاتی در شرق استان تهران بودیم و پلیس نیز با استفاده از دوربین های ثبت تخلفات و حضور در محورهای این حوزه، به وظیفه خود عمل کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو