فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران عنوان کرد:

استفاده یک میلیون نفر از خدمات اتوبوسرانی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در طول برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموع ۱۰۵۷ دستگاه اتوبوس تک‌کابین و ۵۶۸ دستگاه اتوبوس دوکابین در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت.

استفاده یک میلیون نفر از خدمات اتوبوسرانی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، پیمان سنندجی درخصوص نحوه خدمت‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در  طول ایام برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب، گفت: در گام نخست با نصب بنر در محل استقرار اتوبوس‌ها و استفاده از سایر شیوه‌های اطلاع‌رسانی در جهت آگاهی‌دهی به شهروندان در مورد چگونگی خدمت‌رسانی این شرکت در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب شهر آفتاب اقدام کردیم.

    وی ادامه داد: در ایام برگزاری نمایشگاه نیز با استفاده از اتوبوس‌های دوکابین مسافران را از مترو شهر آفتاب و پارکینگ‌های احداث شده برای اتومبیل‌های سواری مجاور نمایشگاه به محل برگزاری نمایشگاه  کتاب منتقل کردیم.

    سنندجی با اشاره به به اینکه رانندگان اتوبوس‌های شرکت واحد از ساعت 9 الی 22 نسبت به نقل و انتقال مسافران به نمایشگاه کتاب شهر آفتاب اقدام می‌کردند، اظهار کرد: مسافران را از مبادی  میدان رسالت، پایانه خاوران، میدان راه آهن، پایانه آزادی، پایانه شهید سروری، پایانه بیهقی، پایانه جنوب، پایانه شاهد، میدان صنعت به مقصد نمایشگاه کتاب شهر آفتاب جابه‌‌جا کردیم.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر آفتاب افزود: نظارت بر اجرای بهینه این مهم با استفاده از برنامه مدیریت هوشمند ناوگان و همچنین استقرار عوامل گشت و مدیران در مبادی خطوط و پارکینگ‌های تعیین شده در نمایشگاه انجام و موجبات جلب رضایت شهروندان از نحوه سرویس رسانی ناوگان این مجموعه فراهم شد.

    وی با یادآوری اینکه در طول برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموع 1057 دستگاه اتوبوس تک کابین و 568 دستگاه اتوبوس دوکابین در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: پشتیبانی فنی این اتوبوس‌ها توسط نیروهای امداد خودرو صورت پذیرفت.

    سنندجی در پایان عنوان کرد: طی ایام برگزاری نمایشگاه کتاب حدود یک میلیون نفر با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهر آفتاب منتقل و به مبادی اولیه بازگشته‌اند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو