فونیکسریمکسبهتام

برای خرید خودروی دست دوم مشاوره بگیرید

عصر خودرو- در شرایطی که فروش خودروی چپی و تصادفی به اسم خودروی بدون رنگ و تصادف به کسب‌و‌کار پررونقی در بازار خودرو تبدیل شده است یک کارشناس به شهروندان توصیه می‌کند هنگام خرید خودروهای دست دوم از مشاوره کارشناسان رنگ خودرو استفاده کنند تا طعمه کلاهبرداران و مافیای این بازار نشوند.

برای خرید خودروی دست دوم مشاوره بگیرید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علیرضا پورحسنی درباره فعالیت مافیای خریدوفروش خودروهای چپی و تصادفی در بازار خودرو، اظهار کرد: متأسفانه در بازار خودروهای دست دوم، فروش خودروهای تصادفی به اسم خودروی بدون رنگ، بارها اتفاق می‌افتد. وی ادامه داد: در این موارد سودجویان خودروهای تصادفی و چپی را با قیمت ناچیزی خریداری کرده و بسته به نوع آسیب‌دیدگی خودرو؛ نیمه عقب خودرو، یا ستون‌های چپ و راست، یا سقف خودرو را برش داده و بخش جدیدی را به آن جوش داده و پس از صافکاری و نقاشی به اسم خودروی بدون تصادف می‌فروشند.

    این کارشناس بازار خودرو ادامه داد: سودجویانی که اقدام به این کار می‌کنند معمولاً در برخی بازارهای غیر‌رسمی خریدوفروش خودروهای دست دوم مانند خیابان «ع» در جنوب شهر تهران و به‌ویژه از طریق انتشار آگهی فروش خودرو در روزنامه‌ها و سایت‌ها، اقدام به جذب خریداران و فریب آنها می‌کنند. وی ادامه داد: متأسفانه برخی خریداران خودروهای دست دوم نیز برای آنکه هزینه‌ها را کاهش دهند هنگام خرید خودرو به صافکاران متبحر و کارشناسان رنگ خودرو مراجعه نمی‌کنند تا از صحت خودرو، مطمئن شوند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط