فونیکسریمکسبهتام

تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان؛

رکابزن قزاق قهرمان مرحله آخر شد

شهرداری تبریز فاتح تور شد

عصر خودرو- مرحله ششم و پایانی تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان با قهرمانی رکابزن خارجی تیم قزاقستان و ایستادن تیم شهرداری تبریز بر جایگاه نخست تور به پایان رسید.

رکابزن قزاق قهرمان مرحله آخر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مرحله ششم و نهایی سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه در مسیر 114 کیلومتر در داخل شهر تبریز و با حضور 17 تیم خارجی و 4 تیم داخلی برگزار شد که در نهایت یوگنی گیدیچ از تیم وینوفور قزاقستان با زمان 2 ساعت و 44 دقیقه و 14 ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد. جان آبراستور از یوکیو ژاپن و آرتم تسلر اوکراینی از لیوشان چین دوم وسوم شدند.

    در پایان این رقابتها تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در بخش امتیازات تیمی عنوان نخست تور را از آن خود کرد. صمد پورسیدی هم امروز با ذر از خط امتیازی ضمن حفظ عنوان بهترین رکابزن امتیازی عنوان برترین رکابزن آسیا را حفظ و پیراهن طلایی، پیراهن امتیازی و پیراهن کوهستان را از آن خود کرد.

    این تور بین المللی در شش مرحله به مسافت  1005 کیلومتر در شش مرحله در سه استان شمال غربی ایران برگزار شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط