فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی:

۸۶ موتورسوار طی سال گذشته در خراسان شمالی جان باختند

عصر خودرو- مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته ۸۶ موتورسوار در تصادفات خراسان شمالی جان باختند.

۸۶ موتورسوار طی سال گذشته در خراسان شمالی جان باختند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی، بابک سلحشور  اظهار داشت: مرگ 86 نفر موتورسوار در تصادفات خراسان شمالی بسیار قابل‌توجه و بدیهی است که عدم استفاده از تجهیزات و کلاه ایمنی در افزایش مرگ موتورسواران مؤثر است.

     وی بابیان اینکه از هر سه نفر جان‌باخته‌ی تصادفات در استان یک نفر موتورسوار بوده است، افزود: یک‌سوم (33 درصد) از جان‌باختگان تصادفات سال گذشته موتورسوارها بوده‌اند که این رقم در سال 93، یک‌پنجم (22 درصد) از کل متوفیان بوده است.

    مدیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: پس از تحلیل انجام‌شده بر اطلاعات استخراج‌شده از جان‌باختگان تصادفات خراسان شمالی از منظر نوع خودرو مورداستفاده متوفیان، مشخص شد که از کل 257 متوفی تصادفات استان در سال گذشته 115 نفر در ماشین‌های سواری بوده و پس‌ازآن به ترتیب موتورسوارها با تعداد 86 نفر، عابران پیاده با تعداد 30 نفر در رتبه‌های بعد قرارگرفته‌اند.

    نوع خودرو مورداستفاده 14 نفر از جان‌باختگان تصادفات وانت‌بار، سه نفر کامیون، مینی‌بوس، دوچرخه و ماشین کشاورزی هرکدام دو نفر و اتوبوس، تریلی و تانکر حمل مواد خطرناک هرکدام یک نفر بوده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط