فونیکسریمکسبهتام

چشم های نامحسوس ترافیک شهر را رصد می کند

عصر خودرو- ۷۳ دوربین ثبت تخلف سرعت در شهر اصفهان فعال است.

چشم های نامحسوس ترافیک شهر را رصد می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رضایی از اصفهان،گفت: در یکی دو روز گذشته شاهد تصادفات دلخراشی در خیابان های پرتردد شهر بودیم که می توان بیشترین دلیل این تصادفات را بی احتیاطی و عدم سرعت مطمئنه بدانیم.
    رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه خودروهایی که اقدام به حرکت نمایشی در خیابان می کنند علاوه بر خود برای سایر شهروندان نیز مخاطراتی به همراه دارند افزود: سرعت غیر مجاز، حرکت مارپیچ و غیر متعارف، تجاوز به چپ و اقدامات خطرساز از جمله مواردی است که در حوزه خط قرمزی پلیس قرار دارد .
    وی با اشاره به اینکه هم اکنون 73  دوربین ثبت تخلف سرعت در 64 معبر بلوار و بزرگراه و 157  دوربین نظارت تصویری در شهر اصفهان فعال است افزود: تمام این دوربین ها به صورت 24 ساعته فعال هستند.
    وی اذعان داشت: تمامی بزرگراه های اصفهان مجهز به دوربین هستند و باید گفت با وجود دوربین های نظارتی که به نوعی چشمان نامحسوس شهر هستند، میزان میانگین تخلفات کاهش چشمگیری داشته است.
    رئیس پلیس راهوراستان اصفهان از سرنشینان خودروها درخواست کرد که  حتماً کمربند ایمنی خود را ببندند تا اگر دچار حادثه شدند صدمات جسمانی کمتری را متحمل شوند؛ همچنین از مواردی که حواس راننده را پرت می‌کند اجتناب کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط