فونیکسریمکسبهتام

تصادف در زنجان یک قربانی گرفت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو ال نود با کامیون در اتوبان زنجان - قزوین یک کشته برجا گذاشت.

تصادف در زنجان یک قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این حادثه حوالی ساعت 5:30 صبح امروز در کیلومتر 100 خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین رخ داد.
    وی اظهار کرد: راننده خودرو ال نود به دلیل خستگی و خواب آلودگی با قسمت عقب این کامیون متوقف در پارکینگ کنار جاده برخورد کرد و جان باخت.
    شیرمحمدی افزود: سرعت خودرو ال نود هنگام برخورد به حدی بالا بود که راننده در دم جان خود را از دست داد.
    وی یادآور شد: حوالی ساعت 17 روز گذشته (یکشنبه) نیز بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو سواری پراید در جاده زنجان - دندی، موتور سوار به شدت مصدوم و روانه بیمارستان شد.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان دلیل این تصادف منجر به جرح و خسارت را، تجاوز به چپ از جانب راکب موتورسیکلت ذکر کرد.
    شیرمحمدی افزود: در حادثه رانندگی دیگر نیز که حوالی ساعت 11 صبح دیروز (یکشنبه) در کیلومتر 50 مسیر خدابنده - همدان اتفاق افتاد رانندگان 2 دستگاه خودرو پژو مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده اعزام شدند.
    وی دلیل وقوع این سانحه رانندگی منجر به جرح و خسارت را انحراف به چپ از جانب راننده یکی از خودروها ذکر کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط