فونیکسریمکسبهتام

محصولات چری با رویکرد جدید طراحی به بازار می آیند

عصر خودرو- روزگاری نه چندان دور خودروسازان آسیائی متهم به کپی کاری از خودروهای غربی بودند . اما با گذشت زمان و حصول پیشرفت در این صنعت توسط خودروسازان آسیائی ، آنها کم کم صاحب سبک خود گردیدند.

محصولات چری با رویکرد جدید طراحی به بازار می آیند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، در این بین صنعت نوپای خودروسازی چین بیش از سایر کشورها متهم به کپی کاری بود که این اتهام در مورد بسیاری از برندهای چینی نیز کماکان وجود دارد.
    اما یکی از برندهای چینی که  اخیرا با بهره گیری از طراحان بزرگ و بنام اروپایی توانسته شخصیت و هویتی مستقل به محصولات خود ببخشد ، شرکت خودروسازی چری می باشد که در طی این سالها به الگوی موفقی از پیشرفت صنعت خودروسازی چین بدل گشته است.بهره گیری از طراحان بزرگ و با تجربه ایی چون جیمز هورپ سبب گشته تا زبان طراحی این شرکت تغییر نموده و
    بر خلاف بسیاری از برندهای چینی محصولات این شرکت دارای شخصیت و هویت مستقل باشند.
    محصولات جدید خانواده تیگو و آریزو به خوبی گویای این حقیقت می باشند  که این برند چینی به سمت داشتن هویت مستقل در حال حرکت می باشد.
    معرفی مدل آریزو5 که اخیرا در کشور چین رونمایی گردید و به زودی نیز قرار است وارد بازار کشور گردد  نشان دهنده این حرکت می باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم