فونیکسریمکسبهتام

همزمان با فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی:

پیام تبریک مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودورسازی سایپا

عصر خودرو- مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودورسازی سایپا همزمان با فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه ، در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودورسازی سایپا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ مهندس حسن جلینی مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودورسازی سایپا در این پیام با پیوند ارزش های سازمانی  به روابط و ارتباطات گفت: ارزش های سازمانی گروه خودرو سازی سایپا مملو از مکارم اخلاقی است که  به تا'سی از بعثت حضرت رسول اکرم(ص) که فرمودند:" همانا من از جانب پروردگار جهت تکمیل و اتمام ارزشهای والای اخلاقی مبعوث شده ام" تنظیم شده است.

    مهندس حسن جلینی همچنین بایادآوری بیانیه ارزش های سازمانی به ابعادی چون عدم انحصارگری در ارائه اطلاعات صحیح، مناسب، شفاف و به موقع همچنین رفتار محترمانه و ارائه توضیح لازم همراه با خوشرویی و ادب در بیانیه ارزش های سازمانی این گروه معظم صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد: این موارد تنها یکی از چندین بعد بیانیه ارزش های سازمانی صداقت و کرامت انسانی شمرده می شوند.

    جلینی ضمن اشاره به این که روابط عمومی ها بر سه محور آگاه سازی، اعتماد و مشارکت آفرینی گام بر می دارند خاطرنشان کرد: متولیان ارتباطات با فرهنگ سازی و ایجاد رغبت عمومی در رسیدن به اهداف سازمان ها تلاش و کوشش می کنند.

    وی با اشاره به نقش همکاران فرهیخته عرصه ارتباطات و فعالان حوزه روابط عمومی ها  گفت: با برخورداری از دانش تخصصی و پای بندی به اصول حرفه ای و اخلاقی و با شناخت صحیح مسئولیت ها و نیازها، منافع مردم به عنوان اصلی ترین سرمایه هر سازمان، مد نظر فعالان ارتباطات است که در این مسیر  با استفاده از راهکارهای مناسب، امر خطیر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و شفاف را به جامعه و ذی نفعان بیرونی و درونی سازمان ها انجام می دهند.

    مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودورسازی سایپا در پایان ضمن تبریک اعیاد بزرگ ماه پربرکت شعبان،  فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک و تهنیت گفت و توفیق همه دست اندرکاران این عرصه را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواستار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو