فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپادیزل خبر داد:

توافق ۳ جانبه سایپادیزل با ولوو و ekn‌ سوئد برای سهم بازار ۵۰ درصدی

عصر خودرو- مدیرعامل سایپادیزل از همکاری های سه جانبه با ولوو تراکس و شرکت ekn‌ سوئد برای کسب سهم بازار بیش از ۵۰ درصدی کامیون های ولوو خبر داد.

توافق ۳ جانبه سایپادیزل با ولوو و ekn‌ سوئد برای سهم بازار ۵۰ درصدی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  بورس پرس، زعفر تنهاپور در جریان بازدید مدیران منطقه خاورمیانه شرکت ولوو تراکس و شرکت ekn‌ سوئد (ارائه دهنده خدمات مالی)، گفت: با ورود مجدد کامیون های ولوو به جاده ها در سال جاری، قصد داریم ضمن افزایش تولید این نوع محصولات، سهم بازار با کیفیت ترین کامیون های ایران را بهبود بخشیم.

    وی افزود: شرکت سایپادیزل طی 32 سال همکاری با شرکت ولوو سوئد، حدود 50 هزار دستگاه از انواع محصولات باری، کمپرسی و کشنده را به بازار کشور عرضه کرده و در این چند سال با استقبال کم نظیر مشتریان و رانندگان حمل و نقل جاده ای مواجه شده است.

    این مقام مسئول با اشاره به بازدید مدیران ارشد شرکت ekn‌ سوئد از خطوط تولید سایپادیزل خاطر نشان کرد: با این شرکت مذاکراتی در خصوص سرمایه گذاری در بخش تولید کامیون صورت گرفته که در صورت توافق و با ارائه خدمات مالی، ارتباط تجاری میان سایپادیزل و ولوو تسهیل خواهد شد.

    تنهاپور افزود: با توسعه همکاری های سه جانبه به دنبال ایجاد مزیت رقابتی برای کسب سهم بازار بیش از 50 درصد برای کامیون های ولوو خواهیم بود و افق روشنی برای تولید این نوع محصولات در آینده متصوریم.

    تنهاپور تاکید کرد: در ارزیابی های سازمان بازرسی و استاندارد و کیفیت طی سال های اخیر، کامیون های تولیدی ولوو بطور دائم در رتبه نخست خودروهای تجاری کشور قرار گرفته و در حال حاضر نیز کامیون ولوو FH500 با نمره نازل 6/19- با رکوردی خاص، بر بام کیفیت کامیون های تولیدی کشور قرار دارد.

    براساس این گزارش، "خاذین" در حالی امروز با صف فروش بیش از 72 میلیون سهمی مواجه شده بود که با برگزاری مجمع فوق العاده 22 اسفند ماه ، سرمایه 10 میلیارد تومانی را از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها با 923 درصد افزایش ( معادل 92.3 میلیارد تومان) به بیش از 102 میلیارد تومان رسانده و 300 درصد افزایش سرمایه دیگر را در اختیار هیات مدیره قرار داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو