فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان مرکزی:

خودرویی با بیش از ۴۵ میلیون ریال خلافی در اراک توقیف شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: یک دستگاه سواری «بی ام وی» با ۴۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده در محور اراک - توره متوقف شد.

خودرویی با بیش از ۴۵ میلیون ریال خلافی در اراک توقیف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ ایرج کهریز اظهار داشت: ماموران گشت پلیس راه استان، روز گذشته در محور اراک توره، یک دستگاه سواری بی ام وی را به سبب سرعت غیر مجاز و اجرای حرکات خطر ناک و حادثه ساز در سطح محور اراک – توره متوقف کردند.

    وی افزود: در استعلام صورت گرفته از پلاک این خودرو مشخص شد، خودرو دارای 45 میلیون و 950 هزار ریال جریمه معوقه است.

    رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: بیشترین تخلفات خودروی مذکور، سرعت غیر مجاز و اجرای حرکات خطرناک و حادثه ساز در سطح معابر شهری و برون شهری است که خودرو توقیف و برای انجام مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

    محموله 22 تنی برنج قاچاق در ساوه کشف و ضبط شد

    جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف محموله قاچاق برند در ساوه گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا،‌ پلیس شهرستان ساوه در تحقیقاتی از جابجایی یک محموله برنج قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

    سرهنگ یوسف سپهوند افزود: با برنامه ریزی انجام شده سرانجام در یکی از محورهای اصلی این شهرستان، کامیون حامل برنج قاچاق شناسایی و متوقف شد.

    جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: بلافاصله محموله متوقف وپس از بازرسی از خودروی توقیفی، 22 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

    وی با بیان این که محموله توقیفی از یکی شهرهای جنوبی کشور بارگیری شده وبه مقصد تهران در حرکت بود، خاطرنشان کرد: با توجه به عدم ارائه مدارک معتبر گمرکی در این خصوص راننده دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

    جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با مجرمان و متخلفان اقدام لازم انجام شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط