فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

سرعت غیرمجاز در زنجان دو کشته و یک مجروح بر جای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه نخستین تصادف مرگبار رخ داده در محور طارم دو کشته و یک مجروح بر جای گذاشت، گفت: در فروردین‌ماه امسال تصادف منجر به فوتی از این محور گزارش نشده بود.

سرعت غیرمجاز در زنجان دو کشته و یک مجروح بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی‌اصغر شیرمحمدی با اشاره به اینکه تصادف مرگبار رخ داده در محور گیلوان- آببر از توابع شهرستان طارم دو کشته و یک مجروح برجای گذاشت، اظهار داشت: این تصادف حاصل برخورد خودروی وانت پیکان با پژو 405 بود.

    وی به علت اصلی تصادف رخ داده در محور گیلوان- آببر اشاره کرد و افزود: انحراف به چپ ناشی از سرعت غیرمجاز خودروی وانت پیکان علت اصلی تصادف گزارش شده است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان تصادف عنوان شده در کیلومتر یک محور گیلوان- آببر ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز گزارش شده است، خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودروی وانت پیکان فوت و راننده خودروی پژو 405 مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

    وی ابراز کرد: از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه امسال در دو مورد از تصادفات منجر به فوت رخ داده در محورهای مواصلاتی استان خودروی درگیر وانت بار و هشت مورد نیز خودروی سواری عنوان شده است.

    شیرمحمدی با بیان اینکه در فروردین ماه امسال در 6 مورد از تصادفات راننده خودروی درگیر جان خود را از دست داده است، عنوان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش 33.33 درصدی همراه بوده است.

    وی تاکید کرد: در فروردین‌ماه امسال 5 نفر از سرنشینان در تصادفات مرگبار جان خود را از دست دادند که در مقایسه با فروردین‌ماه سال گذشته 58.33 درصد کاهش یافته است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان فروردین‌ماه 5 نفر از سرنشینان در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال 94، 12 نفر عنوان شده بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط