فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای

عصر خودرو: جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه راننده خودرو امروز پلاس، ویژه خودروهای سنگین باری ، مسافری، راه سازی، عمرانی و وانت از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در روایت این هفته سری به شواری رقابت می زنیم و اوضاع  قیمت گذاری این روزهای خودرو را بررسی می کنیم و با شرکای جدید خودروسازان آشنا می شویم. گزارشی تصویری هم از اتومکانیکای دوبی خواهیم داشت.
    بازار این هفته را با سرکشی به انواع روغن موتور و جدیدترین قیمت این محصولات بررسی می کنیم و در جهان خودو طبق روال هر هفته با چهره های تازه در این صنعت آشنا می شویم. در این شماره میربان ب ام و X1L؛ رولزرویس 717 اسب بخاری؛ سیتروئن C4 پیکاسو وگلف GTI 2017 خواهیم بود.
    در ادامه به انتخاب می رسیم و دلایل موفقیت ب ام و سری 5 به عنوان پرفروش ترین سدان بزرگ لوکس در بازار داخلی را بررسی می کنیم و زره پوشان دوزیست ما را به دنیای خودروهای نظامی می برد تا با برترین خودروهای نظامی آبی و خاکی آشنا شویم.
    دوئل کراس اوورهای 7 سرنشین مقایسه ای خواهد بود میان کیا سورنتوی 2016 و هوندا پایلوت و شاسی بلند هفته نیز نگاهی دارد به بلندقامتان تازه نفس کره ای در ایران یعنی نسل جدید هیوندای توسان و کیا اسپورتیج.
    در ادامه به  ماسل کار می رسیم. در مطلب این هفته مروری بر آغازگر پیکاپ های ماسل خواهیم داشت و در خودرو سنگین با 5 خودرویی که نام آن ها با سختی عجین شده است آشنا خواهیم شد.
    آینه بغل این هفته هم به بررسی امکان خروج خودروهای غیرکلاسیک  از کشور به دلیل سودجویی، می پردازد. در ادامه هم در آزمایش فنی به گشت و گذار با سانگ یانگتیوولی می پردازیم و در آخر در عیب یابی این هفته سیستم توربوشارژر را بررسی می کنیم.
    در کنار شماره 292 هفته نامه خودرو امروز، شاهد انتشار جدیدترین شماره از خودرو امروز پلاس خواهیم بود . این ضمیمه که به خودروهای سنگین باری ، مسافری، راهسازی، عمرانی و وانت می پردازد، راننده نام دارد.
    در راننده این فصل عروس هلندی در ایران را می بینیم و رفاه و راحتی در بزرگترین اتاق کشنده های اروپایی را مقایسه می کنیم.
    در ادامه فولکس واگن آماروک و تویوتا هایلوکس را مقایسه می کنیم و با تانک های ایران  و عراق در 8 سال جنگ تحمیلی آشنا می شویم.
    جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز و خودرو امروز پلاس را روز شنبه از روزنامه فروشی های سراسر کشور بخواهید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو