فونیکسریمکسبهتام

به دام افتادن دزدانی که فرار با ب.ام.و را بلد نبودند

عصر خودرو- پسر جوان پس از نشستن پشت فرمان وقتی پلیس را در یک قدمی خود ‌دید در فرصتی مناسب پیاده شد و به سمت مأموران پناه برد که در این صحنه مأموران که در برابر ۳ دزد چاقوکش قرار گرفته بودند با شلیک چند تیر هوایی آنها را مجبور به تسلیم شدن می‌کنند.

به دام افتادن دزدانی که فرار با ب.ام.و را بلد نبودند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از زورگیران چاقوکش "ب.ام. و" را دزدیدند اما چون رانندگی با آن را بلد نبودند به دام افتادند!

    روزنامه ایران نوشت: «ساعت 5 بعدازظهر هفتم اردیبهشت ماه مأموران گشت کلانتری 122 نبرد در خیابان مسلم بودند که مردی هراسان به سمت مأموران رفته و از ماجرای زورگیری پرده برداشت. این مرد به مأموران گفت: 3 مرد موتورسوار در کوچه شماره 18 با تهدید چاقو در حال زورگیری از پسر 15 ساله‌ای هستند.

    مأموران خیلی زود وارد عمل شده و 3 دزد چاقوکش با دیدن تیم پلیس تصمیم به فرار با پای پیاده گرفتند و هنوز چند قدمی برنداشته بودند که به سمت خودروی «ب.ام.و» قرمز رنگ رفته و با تهدید چاقو راننده را از آن پیاده کرده و سوار بر آن اقدام به فرار کردند.

    هنوز چند متری از حرکت خودروی لوکس نگذشته بود که خودرو متوقف شد. یکی از دزدان به سرعت پیاده شده و به سمت صاحب خودرو رفته و با گذاشتن چاقو زیر گردن وی، راننده جوان را پشت فرمان نشاند تا آنها را فراری دهد.

    پسر جوان پس از نشستن پشت فرمان وقتی پلیس را در یک قدمی خود ‌دید در فرصتی مناسب پیاده شد و به سمت مأموران پناه برد که در این صحنه مأموران که در برابر 3 دزد چاقوکش قرار گرفته بودند با شلیک چند تیر هوایی آنها را مجبور به تسلیم شدن می‌کنند.

    این 3 تبهکار پس از تحقیقات ابتدایی به دستور بازپرس پرونده در اختیار مأموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

    مجتبی که سابقه‌دار است ابتدا خود را بی‌گناه معرفی کرد اما وقتی در تناقض‌گویی‌هایش گرفتار شد، لب به اعتراف گشود.

    وی گفت: از پسر نوجوان ساعت مچی و 50 هزار تومان پول گرفتیم و در همین لحظه بود که پلیس سر رسید و ما نیز تصمیم به فرار گرفتیم که با خودروی «ب.ام.و» روبه‌رو شدیم و نقشه فرار با آن را طراحی کردیم.

    این دزد ادامه داد: چون هیچکدام از ما بلند نبودیم خودروی «ب.ام.و» را برانیم، پس از چند متر خودرو خاموش شد و مجبور شدیم راننده را تهدید کنیم که ما را فراری دهد که وی در فرصتی مناسب از دست ما فرار و پلیس ما را دستگیر کرد.

    غلامرضا که همدستش راز این سرقت را فاش کرده، در ادعایی عجیب گفت: برای دیدن دوستم رفته بودم که پلیس تیراندازی کرد و مرا که بی‌گناهم دستگیر کرد. کارآگاهان در تحقیقات فنی پی بردند که این دزدان به صورت 3 نفری اقدام به زورگیری می‌کردند که چندی پیش نیز از یک معلول در بزرگراه امام علی (ع) زیر پل خاوران پس از کتک‌کاری وی و تهدید با چاقو اقدام به سرقت گوشی و پول از طعمه معلولشان کرده‌اند.

    بنابراین گزارش، این 3 دزد برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرایم احتمالی و طعمه‌هایشان در اختیار مأموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند.»

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو