فونیکسریمکسبهتام

شاسی‌بلندها موجب رشد فروش جی‌ام

عصر خودرو- شرکت جنرال موتورز اعلام کرد فروش این شرکت به همراه شریک چینی‌اش در ماه آوریل در چین نسبت به همین ماه در سال گذشته ۵/ ۷ درصد جهش کرده و به ۲۷۷ هزار و ۹۷۹ دستگاه رسیده است. فروش خوب شاسی‌بلندها عامل این جهش بوده است.

شاسی‌بلندها موجب رشد فروش جی‌ام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اقتصادآنلاین، جنرال موتورز اعلام کرد فروش خودروهای شاسی‌بلند نسبت به آوریل سال گذشته 107 درصد افزایش یافته است. فروش برندهای بیوک و بااوجون 56 درصد افزایش یافته و فروش برند کادیلاک 13درصد رشد کرده است. مت تسین، رئیس جنرال موتورز در چین، در بیانیه‌ای اعلام کرد:«رشد فروش جنرال موتورز در بخشی که در صدر فهرست خرید مشتریان است، ادامه می‌یابد. ما به‌منظور فراهم کردن آنچه مشتریان می‌خواهند و تقاضا دارند، خودروهای بیشتری را در بخش‌های شاسی‌بلند، خودروهای چندمنظوره و لوکس عرضه می‌کنیم.»جنرال موتورز قصد دارد 13 خودروی جدید یا احیا شده را طی سال جاری در بازار چین عرضه کند. این اقدام به تداوم رشد فروش این خودروساز در بازار چین کمک خواهد کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط