فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری امید در بازدید از کویرتایر؛

کویرتایر از جمله شرکت های سودآور و شاخص در بورس است

شرکت‌های بورسی سرمایه گذاری امید توسعه می‌یابند

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری امید با بیان اینکه شرکت های بورسی این گروه حفظ و توسعه می یابند گفت: کویرتایر از جمله شرکت های سودآور و شاخص این مجموعه در بازار بورس است.

کویرتایر از جمله شرکت های سودآور و شاخص در بورس است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی عسکــری ظهر امروز با هدف آشنایی با صنعت و روند تولید تایر و همچنین بررسی اجرای طرح توسعه ازخط تولید و بخشهای مختلف کارخانه کویر تایر بازدید کردند.

    وی در این بازدید با قدردانی از زحمات و تلاشهای شایسته مهندس زینلی مدیرعامل شرکت کویر تایر اظهار داشت: در شرایط امروز که اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل روبرو هستند خوشبختانه کویرتایر وضعیت خود را حفظ کرده و ضمن سودآور بودن از افتخارات مجموعه شرکت های تحت پوشش سرمایه گذاری امید است.

    مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری امید تأکید کرد: باید همت بلند مدیران و کارکنان این مجموعه را ستود زیرا این کارخانه که در نقطه محروم کشور قرار دارد توانسته است خود را سرپا نگه داشته و سودآوری خود را حفظ کند.

    عسکری با بیان اینکه به همت بلند مدیران، کارشناسان و کارکنان کویرتایر اقدامات و فعالیت های مبتکرانه همراه با نوآوری و تخصص در جهت پیشبرد اهداف شرکت در خط تولید این مجموعه انجام شده است اظهار داشت: همه این دستاوردها و تلاشها با هدف خودکفایی و در راستای اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی انجام شده که جای قدردانی دارد.

    مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری امید با اشاره به اجرای طرح توسعه کویرتایر گفت: در حال حاضر امکانات و زیرساخت های لازم برای اجرای این طرح در این کارخانه مهیا است و با توجه به بازدید صورت گرفته و بررسی وضعیت موجود، تلاش خواهیم کرد با تأمین منابع مالی و تکنولوژی به زودی اجرای طرح توسعه این کارخانه را آغاز کنیم.

    عسکری با بیان اینکه راه اندازی یک کار بزرگ در کشور سخت است تصریح کرد: خوشبختانه با تدبیر و تعلق خاطر مدیریت این شرکت به خراسان جنوبی و حمایت های مدیران و مسئولان نظام، اجرای کارخانه کویرتایر در این منطقه محقق شده و امیدواریم بتوانیم در راستای طرح توسعه آن گام های خوبی برداریم.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید با اشاره به برنامه برجام افزود: باید تلاش و تدبیر لازم برای تأمین منابع تکنولوژی و ماشین آلات مورد نیاز از برندهای معتبر خارجی فراهم گردد.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 37 شرکت در مجموعه گروه سرمایه گذاری امید فعال است گفت: گردش مالی این شرکت ها سالانه بالغ بر 13 هزار میلیارد تومان است.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید با اشاره به اینکه در حوزه شرکت های بورسی فعالیت های خود را توسعه و تحکیم می دهیم اظهار داشت: خوشبختانه کویرتایر از جمله شرکت های بورسی و سودآور این مجموعه است که همه روزه در تالار بورس مورد ارزیابی سهامداران قرار می گیرد.

    وی با تأکید بر اینکه این مجموعه و سایر شرکت های بورسی را حفظ، توسعه و تقویت خواهیم کرد گفت: در سایر حوزه ها از جمله انرژی، معدن، نیروگاه، نفت و گاز و تأمین سرمایه حوزه ساختمان و شرکت هایی که خارج از بورس هستند نیز حفظ و توسعه خواهیم داد.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو