فونیکسریمکسبهتام

بوگاتی گوشی‌ساز شد

عصر خودرو- به نظر می‌رسد علاقه سازندگان ماشین‌های لوکس و رویایی برای تولید محصولات موازی رو به گسترش است.

بوگاتی گوشی‌ساز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فرصت امروز ، درواقع بخشی از انرژی‌های رقابتی در دنیای خودروسازی صرف تولید محصولاتی می‌شود که ارتباط چندانی با اهداف اولیه شرکت‌های خودروسازی ندارند.

    علاقه برندهای خودروسازی به فعالیت در عرصه فناوری‌های مرتبط با تلفن‌های همراه را می‌توان از یک سو حاصل تمایل شدید جامعه به استفاده از این محصولات و از سوی دیگر ناشی از حس رقابت شدید بین شرکت‌های خودروساز بزرگ و مشهور دانست. با این مقدمه جای تعجب ندارد اگر بدانیم شرکت بوگاتی اخیرا از طراحی و تولید تلفن همراه جدیدی خبر داده که در نوع خود جالب توجه است.

    در طول چند روز اخیر، شرکت لندروور نیز اعلام کرد که با همکاری شرکت فناوری UK بولیت تلاش دارد، تلفن همراه متفاوت و منحصر به فردی را روانه بازار کند. بنا بر آنچه در توضیحات این شرکت ذکر شده، قرار است این تلفن‌های همراه فوق‌العاده با دوام بوده و به طور ویژه برای ورزش‌هایی چون دوچرخه سواری، یا انواع ورزش‌های ماجراجویانه طراحی شوند.

    همچنین قابلیت ویژه این تلفن‌ها قابلیت اتصال و ارتباط مداوم به شرکت لندروور است. اما نمی‌توان مطمئن بود که بوگاتی هم قصد دارد همین قابلیت‌ها را در تلفن‌های همراه خود پیاده و رونمایی کند. اخیرا یک وبلاگ معتبر به برخی ویژگی‌های تلفن همراه بوگاتی که با نام chronos شناخته می‌شود اشاره کرده است. این ویژگی ‌ها شامل مواردی چون :

    *دوربین 2.3 و 16مگا پیکسلی

    *صفحه نمایش 5. 5 اینچی ال سی دی مشابه با صفحه نمایش آیفون 6S

    *حافظه داخلی 64 گیگابایت و یک گزینه برای اضافه کردن 265 گیگابایت اضافه

    *4020 میلی آمپر باتری

    * ارائه تلفن در طیف رنگ‌های سیاه، سفید، خاکستری، مسی و قهوه‌ای

    همچنین به نظر می‌رسد در طراحی این تلفن همراه تلاش شده از حداقل دکمه و برجستگی‌های اضافی استفاده شود تا اصالت ظاهری خاصی را به بیننده منتقل کند. درواقع تنها در بخش پشتی تلفن یک آرم بوگاتی همراه با سنسور اثر انگشت قرار دارد و دکمه‌های حجم و لنز دوربین نیز خارج از دید و در بخش پشت دستگاه تعبیه شده است. به طور کلی تلاش بوگاتی برای رسیدن به یک ظاهر اشرافی و پر از تفاخر نتیجه داده و این تلفن ظاهری بسیار منحصر به فرد به دست آورده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو